[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

توسعه آموزش علیه پول‌شویی ، روزنامه شیراز نوین

هر فسادی در کشور ناشی از شبکه‌ای متشکل از یک شخص فاسد و یک شخص مؤثر در دستگاه‌های اجرایی است که به شخص فاسد کمک می‌کند. حوزه مسکن محل مناسب و انگیزه‌ای برای بحث پول‌شویی است و خود به خود انگیزه فرد فاسد را زیاد می‌کند تا به این بخش ورود کند؛ راهکار برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند راه‌اندازی اداره مبارزه با پول‌شویی است.
همایش حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن کشور و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت ملی مبارزه با پول‌شویی با مشارکت بنیاد مسکن استان فارس برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، این همایش با حضور معاونان پشتیبانی بنیاد مسکن سراسر کشور،  فلاحی، معاون پشتيبانی و منابع انسانی بنیاد مسکن  کشور، یزدان پور، مديرکل امور مالی بنیاد مسکن کشور،  آشتيان، مديرکل امور اداری بنیاد مسکن کشور،  مديرکل حراست بنياد کشور،  دکتر حمیدی، مديرکل بنياد مسکن فارس، حجت‌الاسلام نجفی، مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه فارس، معاونان استان و جمعی از مسئولان بنياد مکسن فارس ترتیب یافت.
گلوگاه فسا باید بسته شود
معاون اداری و مالی سازمان اطلاعات مالی کشور در این همایش با تقدیر از بنیاد مسکن برای برگزاری این همایش کشوری گفت: باید شرایطی فراهم شود تا گلوگاه‌های فساد اقتصادی در کشور بسته شود و فساد برای فرد صرف نکند؛ چگونه اقدام به فساد برای فرد نمی‌صرفد؟ اگر فردی اقدام به فساد کرد باید برخوردی با او صورت گیرد که آن برخورد برای او هزینه گزافی داشته باشد. 
ملکی  اظهار کرد: هر فسادی در کشور ناشی از شبکه‌ای متشکل از یک شخص فاسد و یک شخص مؤثر در دستگاه‌های اجرایی است که به شخص فاسد کمک می‌کند؛ حوزه مسکن محل مناسب و انگیزه‌ای برای بحث پول‌شویی است و خود به خود انگیزه فرد فاسد را زیاد می‌کند تا به این بخش ورود کند؛ راهکار برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند راه‌اندازی اداره مبارزه با پول‌شویی است.
معاون اداری و مالی سازمان اطلاعات مالی کشور ادامه داد: بحث مبارزه با پول‌شویی به دلیل تأثیری که در اقتصاد کلان کشور دارد در سراسر دنیا از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ بحث مبارزه با پول‌شویی از ۱۱سپتامبر در دنیا جدی‌تر شد.
وی با بیان اینکه مبارزه با پول‌شویی در حال حاضر به یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین راه‌های مبارزه با فساد در کشور تبدیل شده است، گفت: هدف از مبارزه با پول‌شویی مبارزه با فعل فساد است؛ در واقع ما باید انگیزه و راه‌های فساد را از شخص فاسد بگیریم تا خود به خود انگیزه جرم و فساد در آن فرد کاهش یابد و او به تدریج پی ببرد که دست زدن به این عمل برای او به صرفه نیست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی