[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بهره‌مندی از قابلیت دانشجویان در توسعه شهری، روزنامه شیراز نوین

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا: مجتبی پارسایی شهردار و روح الله شجاعیان عضو شورای اسلامی شهر صدرا و عباس ثابت مدیر روابط عمومی شهرداری صدرا در همایش «شهر از نگاه شهرسازان» که در دانشکده هنر و معماری شهر صدرا برگزار شد حضور پیدا کردند.
مجتبی پارسایی شهردار صدرا به‌عنوان یکی از سخنرانان این همایش گفت: هر شهری را شهرسازانش می‌سازند کسانی که تبحر خاصی را کسب کرده‌اند و باید این کار را انجام دهند. پتانسیل؛ نیروی جوانی؛ انگیزه و خلاقیت دانشجویان شهرسازی را از سایر دانشجویان رشته‌های دیگر متمایز می‌کند و از قابلیت‌های علمی دانشجویان خصوصاً دانشجویان رشته شهرسازی می‌توانیم در فعالیت‌های شهرداری و توسعه‌شهری استفاده کنیم.
روح الله شجاعیان رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک و عضو شورای اسلامی شهر صدرا نیز به‌عنوان یکی دیگر از سخنرانان این همایش با اعلام اینکه برای ساختن شهری زیبا باید از ظرفیت کسانی استفاده گردد که علم آن را دارند و دراین راستا می‌توان از دانش دانشجویان شهرسازی استفاده کرد.
در پایان این همایش مقرر شد که بزودی تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و دانشکده هنر و معماری امضا شود تا از ظرفیت دانشجویان این دانشکده خصوصاً رشته شهرسازی در شهرداری صدرا بکار گرفته شود.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی