[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بند عجیب گران‌ترین‌ قرارداد تاریخ، روزنامه شیراز نوین


قرارداد تاريخى شوهى اوتانى جدای از مبلغش يكى از عجيب‌ترين قراردادهاى تاريخ هم به شمار مى‌رود!

به گزارش «ورزش سه»، قرارداد ٧٠٠ ميليون دلارى شوهى اوتانى با لس‌آنجلس داجرز رسمى شد تا بالاتر از مسی و رونالدو گران‌ترین قرارداد ورزشی جهان را به نام خود ثبت کند و حالا مشخص شده كه اين قرارداد نكات خاص و عجيبى دارد. طبق قانون ليگ بیسبال كه در CBA به تصويب رسيده، تيم‌ها مى‌توانند قرارداد بازيكن‌هاى خود را فارغ از ارزش آن به عقب بيندازند. يعنى تيم مى‌تواند قراردادى كه ٥ سال ارزش دارد را ١٠ سال طول دهد. اين كار به اين دليل انجام مى‌شود كه ماليات كمترى در سال به تيم تعلق بگيرد.
حالا جالب است بدانيد شوهى اوتانى به انتخاب خودش با داجرز به توافق رسيده تا قراردادش را عقب بيندازد. به اين ترتيب او در ١٠ سال آينده تنها ٢٠ ميليون دلار دريافت مى‌كند و ٦٨٠ ميليون دلار از قرارداد او از سال ٢٠٣٤ تا تا ٢٠٤٣ پرداخت مى‌شود؛ با اين كار، ماليات عجیبی كه به اين قرارداد تعلق مى‌گيرد، حدود ٤٦ ميليون دلار مى‌شود كه عددى بسيار كم براى چنين قراردادى است و اقدام اوتانى به داجرز كمك فراوانى مى‌كند تا بتواند هزينه بيشترى در نقل‌وانتقالات و قرارداد بازيكنان داشته باشد.
او حدود ٥٠ ميليون دلار در سال از تبليغات و قراردادهاى خارج از ورزش درآمد دارد و براى همين به داجرز اعلام كرده كه عجله‌اى براى دريافت دستمزد قرارداد جديدش ندارد!

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی