[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

کاپیتان فجرسپاسی در گفت‌وگو با ایسنا؛ گاهی نتایج از کنترل ما خارج است، روزنامه شیراز نوین

کاپیتان شیرازی فجرسپاسی می‌گوید کسب پیروزی پرگل، نشان دهنده آسان بودن آن بازی نیست.  در یک لیگ، اتفاقات خوب و بد زیادی رخ می‌دهد و در نهایت تیمی صعود می‌کند که بتواند فراز و نشیب‌های یک فصل را بهتر پشت سر بگذارد.
فجر پس از چند هفته سخت و کسب تنها چهار امتیاز در چهار مسابقه، به تبریز رفت تا در یک هوای سرد به مصاف مس این شهر برود.
طلایی‌پوشان شیراز که سرمربیشان را به دلیل محرومیت روی نیمکت نمی‌دیدند، در میدان تبریز عالی ظاهر شده و با نتیجه قاطع سه بر صفر به پیروزی رسیدند.
بازیکن با تجربه فجرشهید سپاسی درخصوص بازی با مس سونگون به خبرنگار ایسنا گفت: شاید نتیجه بازی نشان دهنده پیروزی راحتی باشد، اما حقیقت این است که در لیگ بازی آسان وجود ندارد. مس هم از تیم‌های خوب لیگ است اما ما روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و از فرصت‌ها خوب استفاده کردیم. تاکتیک تیمیمان هم طوری بود که نتیجه خوبی برایمان داشت.
سعید زارع افزود: به‌خاطر شرایط جدول و حساسیت‌هایی که در بین تیم‌های مدعی وجود دارد، بچه‌ها با انرژی مضاعفی پا به این بازی گذاشتند. فوتبال هم این‌طور است که وقتی از موقعیت‌ها استفاده کنید، تیم جان می‌گیرد و ممکن است به برد قاطعانه‌ای برسید. این اتفاق برای تیم ما در تبریز رخ داد و خوشحالیم که با سه امتیاز به شیراز برگشتیم.
وی درباره عملکرد فجر در نیم‌فصل نخست لیگ یک گفت: یک فصل لیگ ممکن است بالا و پایین‌های زیادی داشته باشد. همان‌طور که ما هم فصل را خوب شروع نکردیم و در سه بازی اول دو باخت داشتیم. البته در همان مسابقات مقابل نفت مسجدسلیمان و سایپا هم شرایط خوبی داشتیم اما نتیجه را واگذار کردیم. تیمی در مسابقات لیگ موفق است که این بالا و پایین‌ها را خوب رد کند و در شرایط منفی باقی نماند. ما هم توانستیم بعد از چند نتیجه ناخوشایند، تیم را جمع و جور کرده و به مسیر ادامه دهیم. سال‌های زیادی بوده که یک تیم تا اواسط فصل در صدر جدول بوده اما در نهایت صعود نکرده است. نمونه برعکس آن هم وجود داشته و مهم این است که بتوانیم تا پایان مسابقات، ثبات خوبی در نتیجه‌گیری داشته باشیم.
زارع 31 ساله در پایان گفت: تلاش مجموعه باشگاه این است که نیم فصل را با شکل بهتری به پایان برسانیم. نمی‌توانیم بگوییم عملکرد این فصلمان ایده‌آل بوده اما هر شرایطی باید برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم. ما از نظر فنی کارمان را انجام می‌دهیم اما نتیجه گرفتن گاهی از کنترل ما خارج است. اتفاقات خاصی که ممکن است رخ بدهند و قابل پیش‌بینی نیستند.
به گزارش ایسنا، تیم فجرشهیدسپاسی شیراز در هفته پایانی نیم‌فصل نخست جام آزادگان روز چهارشنبه، 29 آذرماه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان پارس‌جنوبی جم خواهد بود. فجر هم اکنون با 30 امتیاز تیم چهارم جدول لیگ یک است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی