[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

یک فارسی سرپرست انجمن «کورن‌هول» کشور شد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی انجمن کورن‌هول ایران، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی، طی حکمی علیرضا غلامیان را به عنوان سرپرست انجمن کورن‌هول منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، طی مراسمی حکم سرپرستی انجمن کورن‌هول توسط دبیر فدراسیون به علیرضا غلامیان، سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس اهدا شد.
 علیرضا پسندیده در این باره گفت: نشاط آفرینی، سلامت محوری، جذابیت و هزینه پایین از ویژگی‌هایی هستند که مسیر معرفی و نهادینه‌سازی رشته‌های ورزشی را آسان می‌کنند.
وی افزود: در کنار این مؤلفه‌های مهم، گسترش جامعه علاقمندان به رشته کورن‌هول به تربیت مربیان و داوران متخصص و تعریف رویدادهای ورزشی در اقصی نقاط کشور نیاز دارد که امیدواریم با تلاش‌های انجمن به این مهم دست یابیم. در این مراسم محمدرضا رجبی به خصوصیاتی از کورن‌هول نظیر عدم آسیب‌زایی، عدم نیاز به فضای خاص و امکانات ساده و در دسترس اشاره کرد و با توجه به ظرفیت‌های موجود، آینده خوبی را برای این رشته و توسعه همگانی آن بین عموم مردم متصور شد.
علیرضا غلامیان  سرپرست انجمن کورن‌هول ایران نیز گفت: کورن‌هول یک بازی انفرادی و گروهی است که باعث ایجاد هماهنگی عصب و عضله، افزایش تمرکز حواس، حس رقابت و هیجان می‌شود. این بازی به‌صورت گروهی و انفرادی انجام می‌شود و محدودیت مکانی برای بازی کردن ندارد قوانین آسانی دارد و ابزار بازی قابل حمل است. 
ورزش  کورن‌هول در حال حاضر به یکی از بازی‌های حرفه‌ای تبدیل شده است و این بازی در سطح جهانی نیز شناخته شده و در اکثر کشورها به عنوان یک ورزش رسمی شناخته شده است امیدواریم با مشارکت عمومی و حمایت‌های فدراسیون قدم‌های مثبتی در این خصوص برداریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی