[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شانزده سال پیشگام در فناوری و نوآوری، روزنامه شیراز نوین

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس از رشد چشمگیر منابع و پرداخت بیش از 80 هزار فقره تسهیلات در استان خبر داد.
بهزاد شمس‌الدینی در آیین بزرگداشت شانزدهمین سالگرد تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با عرض تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: استان فارس با نسبت رشد منابع بیش از 73 درصد در جایگاه نخست کشور ایستاده است و این در حالی است که نسبت رشد منابع در کشور در حدود 55 درصد است. او جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرد و بیان داشت: امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، فروپاشی رژیم اشغال‌گر قدس را به درستی پیش‌بینی کرده‌اند و در آینده نزدیک شاهد پیروزی بزرگ مسلمانان خواهیم بود. این مقام ارشد بانکداری قرض‌الحسنه با ارائه آمار و ارقامی بیان داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت 3 میلیون فقره وام طی یک سال پرچم‌دار بهترین عملکرد شبکه بانکی است، اما هنوز راه طولانی برای تعالی پیش روی خود می‌بیند و تلاش برای حمایت و پشتیبانی از تمامی اقشار جامعه ادامه دارد.
شمس‌الدینی عملکرد شفاف و قانونمند را یکی از دلایل موفقیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برشمرد و اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس بیش از 53 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف نظیر افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مشاغل خانگی، بنیاد برکت، ازدواج، فرزندآوری و غیره اعطا کرده است. وی خاطر نشان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران راهکار توسعه خدمات هوشمند در فضای مجازی را با هدف کاهش هزینه و افزایش سرعت ارائه خدمات برگزیده و در این حوزه یکی از پیشگامان شبکه بانکی کشور به شمار می‌رود.
مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس در همین رابطه افزود: افتتاح بیش از یکصدویازده هزار حساب آنلاین، اعطای 43 هزار وام آنلاین، 5 هزار سفته الکترونیک و 72 هزار خدمات موبایل‌بانک از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان فارس در فضای مجازی است.
شمس‌الدینی در ادامه از خبرنگاران به‌عنوان سفیران قرض‌الحسنه بانک مهر ایران یاد کرد و گفت: روند موفقیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طی سال‌های اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته و این در حالی است که شعب استان فارس همواره در جایگاه‌های برتر کشوری قرار می‌گیرند.او موفقیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس را مدیون حمایت‌های مدیران ارشد این مجموعه و تلاش جهادی کارکنان ارزیابی کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به جایگاه ارزنده استان فارس اشارات زیادی داشته‌اند و امروز در پرتو سنت رفیع قرض‌الحسنه شاهد تحقق این موضوع در زمینه‌های مختلفی هستیم.
مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس با اشاره به رشد چشمگیر منابع بانکی طی سنوات اخیر گفت: در ابتدای امر که فعالیت خود را در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان فارس آغاز کردم میزان منابع معادل یک هزار میلیارد تومان بود و امروز با افتخار از مرز 10 همت عبور کرده‌ایم. 
شمس‌الدینی رشد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس را طی سه سال اخیر باشکوه ارزیابی کرد و افزود: دولت سیزدهم با بهره‌گیری از مدیرانی متخصص و متعهد نقش مهمی در بالندگی ایران اسلامی دارد که این امر در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هم با جذب منابع و پرداخت تسهیلات نمایان است.
مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس با بیان اینکه فرآیند «مدیرپروری» به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: امروز شمار قابل ملاحظه‌ای از مدیران توانمند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در عرصه کشوری از استان پهناور فارس می‌آیند که این امر بیانگر توانمندی، تعهد و لیاقت کارکنان است. او بیان داشت: اهالی ولایت‌مدار استان فارس رغبت مضاعفی به سنت نیکوی قرض‌الحسنه نشان می‌دهند و از این ظرفیت بزرگ برای رشد و توسعه سومین حرم اهل بیت(ع) بهره می‌گیریم. 
وی در بخش دیگری از سخنانش به دلایل روند رو به رشد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اشاره کرد و گفت: مؤلفه‌های زیادی در موفقیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نقش دارند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی، مساعدت‌های بانک مرکزی، حمایت‌ سهام‌داران، اعتماد مشتریان و تلاش‌های خالصانه کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اشاره کرد.
مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس در ادامه عنوان کرد: ارزش‌آفرینی مستمر برای تأمین منافع ذی‌نفعان، صیانت از سرمایه‌ها و ایجاد فرهنگ قرض‌الحسنه ایرانی - اسلامی به‌عنوان نقطه تمایز مأموریت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برشمرده می‌شود.
شمس‌الدینی افزود: بانک مهر ایران به‌عنوان بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور با تکیه بر قابلیت‌های فراوان و متنوع خود می‌تواند در مسیر خودکفایی، استقلال اقتصادی کشور و خدمت‌رسانی به تمامی اقشار جامعه به ویژه در سال مهار تورم و رشد تولید گام بردارد؛ چراکه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران بزرگترین افتخار و جلب رضایت پروردگار از بالاترین فرایض است. مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس در بخش پایانی سخنانش با اشاره به شانزده سال پیشگامی در فناوری، نوآوری و ترویج فرهنگ غنی قرض‌الحسنه اظهار داشت: امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف همکارانم در سراسر استان فارس و در سایه‌ی همدلی و وفاق، ضمن تحقق چشم‌انداز و اهداف استراتژیک بانک در سالی که مزین به شعار «مهار تورم، رشد تولید» است بتوانیم در حمایت از تولید و شکوفایی اقتصادی کشور به سهم خود گام‌های مؤثری برداریم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی