[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

افتخارآفرینان فارس در آوردگاه های جهانی سفیر بانک قرض الحسنه مهر ایران شدند، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با شانزدهمین سالگرد تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، آیین تجلیل از ورزشکاران و افتخارآفرینان ملی استان فارس در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو 2023 برگزار شد.
این آیین با حضور مسئولان ارشد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس، شماری از قهرمانان ورزشی استان فارس در مسابقات جهانی و با همراهی اصحاب رسانه برگزار شد.
مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس حضور در جمع قهرمانان ملی را افتخاری بزرگ برشمرد و اظهار داشت: غیرت و شرف ایرانیان همواره زبانزد بوده است و در بزنگاه‌های تاریخ برگ‌های زرینی از حماسه‌آفرینی‌های ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف بر جای مانده است.
بهزاد شمس‌الدینی از تلاش قهرمانان ورزشی در راستای به اهتزاز در آوردن پرچم ایران اسلامی در مجامع جهانی قدردانی کرد و افزود: مجاهدت‌های ورزشکاران تنها به عرصه ورزش خلاصه نمی‌شود، بلکه ورزشکاران همواره طلایه‌دار فرهنگ رفیع و غنی پهلوانی بوده‌اند و با تأسی از مولای متقیان، الگوی فاخری برای جامعه محسوب می‌شوند. او حضور بانوان ورزشکاران با پوشش اسلامی را نشانه ولایت‌مداری و اعتقاد آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: تلاش و افتخارآفرینی  ورزشکاران زمینه‌ساز تقویت غرور ملی و نشاط اجتماعی می‌شود و دل میلیون‌ها ایرانی را در سراسر جهان شاد می‌کند. وی در ادامه اظهار داشت: همان‌طور که ورزشکاران در عرصه ملی و بین‌المللی افتخارات زیادی را برای ایران اسلامی کسب کرده‌اند، خدمتگزاران مردم در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز می‌کوشند در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی به یاری جامعه آمده و با تلاشی جهادی و خستگی‌ناپذیر زمینه اعتلای ایران اسلامی را پدید آورند.
شمس‌الدینی با ارائه آمار و ارقامی از فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس گفت: در سال جاری هشتاد هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار 53 هزار میلیارد ریال در استان فارس پرداخت شده و پیش‌بینی می‌شود رکورد ارائه یکصد هزار تسهیلات بانکی تا پایان سال شکسته شود. او با بیان اینکه تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه با کارمزد اندک نقش مؤثری در گره‌گشایی از مشکلات مردم دارد، بیان داشت: بیش از یک‌چهارم از تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس بدون اخذ ضامن پرداخت شده است. وی از اتخاذ رویه اعتبارسنجی برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن خبر داد و افزود: این راهکار برای اولین بار است که در شبکه بانکی کشور به مرحله اجرا درمی‌آید.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس از ارائه 56 درصد از وام‌ها به صورت درخواست‌های آنلاین خبر داد و عنوان کرد: ارائه تسهیلات بدون مراجعه به شعبات یکی دیگر از دستاوردهای مهم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شبکه مجازی صورت می‌پذیرد. به گفته این مقام مسئول، در سال جاری 112 هزار افتتاح حساب جدید در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس صورت پذیرفته که به صورت آنلاین بوده است که این امر نقش ارزنده‌ای در پاسداشت محیط زیست و مشتری‌مداری دارد.
شمس‌الدینی در بخش پایانی سخنانش از خبرنگاران به‌عنوان سفیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یاد کرد و افزود: امیدواریم با هم‌افزایی یکدیگر بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را به مردم شریف ایران در استان پهناور فارس ارائه کنیم.
در پایان این مراسم مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس از حماسه‌آفرینی‌های علی‌اکبر غریب شاهی، قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان و پاراآسیایی، سعیده جعفری، قهرمان مسابقات کبدی آسیایی و فاطمه امیرزادگانی، دونده طلایی پاراآسیایی استان فارس در مجامع جهانی تقدیر کردند و لوح سپاس و تندیس سفیر قرض‌الحسنه به آنها تقدیم شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی