[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

امسال هم با دو نقش دفاع مقدسی به فجر می‌آیم ، روزنامه شیراز نوین

بازیگر فیلم سینمایی «اتاقک گلی» برنده چهار سیمرغ بلورین از جشنواره فجر گذشته، با دو اثر دفاع مقدسی دیگر به چهل‌ودومین دوره این رویداد بین‌المللی می‌آید.
به گزارش ایرنا، داوود بخشی‌خانی، بازیگر نقش شهید «رضا مظفر» که در فیلم سینمایی اتاقک گلی به کارگردانی محمد عسگری در جشنواره فجر چهل‌ویکم نامزد دریافت سیمرغ در ۱۱ بخش شد به بازی خود در فیلم سینمایی «جزیره مینو» اثر حسین قاسمی‌جامی و «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی اشاره کرد و گفت: با این دو اثر به جشنواره فیلم فجر امسال می‌آیم؛ در این دو اثر که آثار دفاع مقدسی هستند در نقش رزمنده دفاع مقدس حضور دارم.
بازیگر سریال راه و بیراه به کارگردانی داوود بیدل با بیان اینکه به شدت علاقه‌مند به بازی در ژانر دفاع مقدس است، درباره این علاقه‌مندی خود اظهار داشت: از آنجایی که پدرم ایثارگر و جانباز دوران دفاع مقدس است، احساس می‌کنم تا آخر عمرم دین بزرگی به اهل بیت(ع)، شهدا و رزمندگانی که در راه وطن جنگیدند و از آن دفاع کردند، دارم.
بازیگر مجموعه‌های طنز خنده بازار، میان‌بر ، افسانه هزارپایان و سوتفاهم درباره دلیل پذیرش این دو نقش اظهار داشت: در جزیره مینو نقش منفی به من داده بودند و در کنار آن پیشنهاد نقش رزمنده را نیز داشتم؛ چون علاقه خاصی به شهدا دارم با وجود طولانی‌تر بودن نقش منفی، اما نقش شهید مهدی عجمی علی‌وردی را پذیرفتم.
بازیگر کمی دور، کمی نزدیک گفت: در آپاراتچی هم یکی از نقش ‌های اصلی را داشتم که نقش تغییر کرد و در نهایت با حذف دومین نقش به نقش یک رزمنده رسیدیم و چون اثر دفاع مقدسی بود و کارگردان و تهیه‌کننده بسیار خوش‌برخورد و شریف بودند، دوست داشتم در این کار حضور داشته باشم.
وی همچنین گفت: اکنون برای دو اثر سریال نمایش خانگی هم صحبت کرده‌ام که در حال نهایی شدن است؛ در عین حال در دو سریال نمایش خانگی و تلویزیونی هم به زودی مقابل دوربین می‌روم.
داوود بخشی‌خانی که پیش‌تر تجربه دستیار کارگردانی و برنامه‌ریزی هم دارد، گفت: تصمیم دارم یک فیلم سینمایی با عنوان وسوسه در ژانر کمدی و یک فیلم به نام چند گونی مین جنگی در زمینه دفاع مقدس بسازم که به محض یافتن سرمایه‌گذار فیلم‌برداری این دو اثر را آغاز می کنم.
وی افزود: یک طرح آماده کار در خصوص وقایع غزه در خانه سینما به ثبت رساندم و یک اثر به پایان بردم که هم قابلیت سینمایی شدن دارد و هم می‌شود آن را به شکل یک سریال ساخت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی