[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

قول صعود برای ما زود است، روزنامه شیراز نوین

مدافع شیرازی تیم فوتبال شهر راز اعتقاد دارد که تیمش در نیم‌فصل اول بدشانس بوده و در نیم‌فصل دوم حرف‌های بیشتری خواهد داشت.
به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شهر راز شیراز در نخستین فصل حضور در فوتبال ایران، عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و با کسب 24 امتیاز در 16 بازی، رتبه هفتم جدول را در اختیار دارد.
این تیم البته در فاز هجومی عملکرد قابل قبولی نداشته و با 12 گل زده از خطوط ضعیف حمله به شمار می‌رود، اما در فاز دفاعی به طور مشترک با سه تیم دیگر، بهترین عملکرد را داشته است. 
شاگردان ستار زارع در 16 بازی این فصل تنها 9 گل دریافت کرده‌اند و به خصوص در چهار هفته اخیر، بهترین عملکرد را در فاز تدافعی از خود نشان داده‌اند. این تیم در این 4 بازی تنها یک گل دریافت کرده که آن گل هم با ضربه بازیکن همین تیم وارد دروازه خودی شده است!
جواد نصیر یکی از عناصر خط دفاعی این تیم است که نقش بسزایی در حفاظت از دروازه نارنجی‌پوشان ایفا کرده است؛ این بازیکن 28ساله در خصوص عملکرد تیمش در فصل جاری گفت: تیم ما اولین سال حضور در فوتبال را سپری می‌کند، اما در مجموع تیم باتجربه‌ای هستیم؛ بیشتر نفراتمان سابقه چند سال حضور در لیگ یک را دارند و حتی برخی در لیگ برتر هم به میدان رفته‌اند. شرایط تیم هم تا اینجای کار خوب بوده است. در شروع فصل که عالی بودیم، اما بعد دچار فراز و نشیب‌هایی شدیم؛ در بعضی بازی‌ها توپ‌هایمان توی گل نمی‌رفت و اگر بدشانس نبودیم، می‌توانستیم تیم دوم یا سوم جدول باشیم.
نصیر افزود: کادر تیم ما همگی بومی و از بازیکنان خوب سال‌های گذشته فوتبال فارس و کشور هستند؛ دو مالک خوب هم داریم که در این شرایط از جیب خودشان هزینه می‌کنند که آنها هم آدم‌های جوان و فوتبالی هستند. در مجموع شرایط و امکانات و همه‌چیز خوب است؛ پاداش‌هایمان را به موقع پرداخت کرده‌اند، حتی وقتی باخته‌ایم بی‌احترامی ندیده‌ایم و از ما حمایت شده است. 
مدافع شماره 5 شهر راز ادامه داد: اگر در بعضی بازی‌ها نتیجه نگرفته‌ایم، علتش بدشانسی و البته برخی مصدومیت‌هایی بوده که برای نفرات ما اتفاق افتاده است. در این چند بازی هم فقط یک گل دریافت کرده‌ایم؛ در یکی دو بازی قبلی هم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم، اما توپ‌هایمان توی گل نرفت.
این بازیکن شیرازی در خصوص نگاهش به ادامه مسابقات فصل نیز گفت: امیدوارم با نفراتی که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل جذب می‌کنیم، بتوانیم برگردیم به جمع چند تیم بالای جدول. ما تیم تازه‌تأسیسی هستیم و زود است قول صعود بدهیم؛ اول باید سعی کنیم بالای جدول بمانیم و در ادامه، نیم‌نگاهی هم به صعود خواهیم داشت؛ ما در نیم‌فصل دوم حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت. بازیکنان بسیار خوبی داریم و در همین نیم‌فصلی هم که گذشت، نحوه بازی تیم‌ها مقابل ما نشان می‌داد که تیم منجسم و خوبی هستیم.؛ چه در خانه و چه بیرون از خانه، همه تیم‌ها مقابل ما عقب می‌نشستند که این نشان از توانایی‌های تیم ما دارد. 
جواد نصیر، متولد سال 1374 در محله بنی‌هاشمی شیراز است؛ او فوتبالش را از تیم‌های پایه باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کرد و تا رده بزرگسالان این باشگاه هم پیش آمد؛ سپس یک سال به خیبر خرم‌آباد و بعد سایپا تهران رفت و امسال به شهرش برگشت تا در تیم نوپای شهر راز بازی کند. گفتنی است تیم فوتبال شهر راز شیراز در آخرین بازی نیم فصل نخست، روز سه‌شنبه، 28 آذرماه در خرم‌آباد به مصاف خیبر این شهر خواهد رفت. خیبر هم‌اکنون با 34 امتیاز تیم دوم جدول است و یکی از مدعیان جدی صعود به شمار می‌رود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی