[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهردار شیراز عنوان کرد: تلاش مدیریت شهری برای اتصال شهرک سعدی به مترو، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز از تلاش مدیریت شهری برای اتصال شهرک سعدی به مترو خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی با حضور در موکب عزاداری ایام فاطمیه که در شهرک سعدی به مدت ۱۰ شب برپا شده، ضمن تسلیت سالروز شهادت صدیقه کبری(س)، بیان کرد: در اکثر محلات شیراز به مدت سه تا چهار شب، موکب پذیرایی از عزاداران فاطمی فراهم شده است.
وی با اشاره به فعالیت موکب سعدی که به مدت ۱۰ شب برای ارائه خدمات به عزاداران برپا شد، گفت: صفا و صمیمیت بین مردم در این موکب به وضوح قابل مشاهده است و این مهم را کمتر جایی دیده‌ایم. شهردار شیراز با تصریح بر اینکه مجالس ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) پربرکت و شفابخش همه مشکلات است، ابراز امیدواری کرد: خداوند در این شب‌های پرفیض و برکت، مسائل و مشکلات مردم کشور و همه آزادی‌خواهان سراسر دنیا را ختم به خیر کند. 
اسدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در همه نقاط کلان‌شهر شیراز شاهد فعالیت‌ها و طرح‌های عمرانی هستیم، افزود: در شهرک سعدی نیز طی یک دهه گذشته اتفاقاتی رقم خورده و طرح‌هایی اجرا شده که بسیار مؤثر بود.
وی خاطرنشان کرد: فاز نخست تونل سعدی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار شیراز تصریح کرد: تلاش مدیریت شهری برای اتصال خط ۲ مترو به کلبه سعدی جدی است و در این راستا از دو ماه گذشته تجهیز کارگاه انجام شده است.
اسدی ادامه داد: خط ۳ مترو نیز از تقاطع بصیرت تا شهرک گلستان به طول ۱۰ کیلومتر در ۸ ایستگاه به صورت شبانه‌روز در حال پیشرفت فیزیکی است.
وی اضافه کرد: برای سهولت در دسترسی به حرم حضرت احمد بن موسی(ع) نیز خط ۴ مترو از از بلوار رازی به سمت میدان دفاع مقدس، بلوار سیبویه، چهارراه شاهزاده قاسم، دروازه کازرون، چهارراه گمرک، خیابان نادر و نهایتاً اتصال به میدان احسان و خط یک پیش‌بینی شده است.
بنا به اظهار شهردار شیراز، در دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲۰هزار میلیارد تومان پروژه شهری در این کلان‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد و کلنگ عملیات اجرایی ۳۰هزار میلیارد تومان پروژه هم به زمین زده می‌شود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی