[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دولت هیچ‌گونه قصدی برای افزایش قیمت بنزین ندارد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل قزل‌سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در پی بروز اختلال در سیستم سوخت‌رسانی و از دسترس خارج شدن پمپ بنزین‌های استان فارس همانند سایر نقاط کشور، به صورت میدانی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس بازدید کرد و از نزدیک در جریان تلاش‌های دستگاه‌های ذی‌ربط برای رفع مشکل ایجاد شده، قرار 
گرفت.
قزل‌سفلی با تأکید بر اینکه سهمیه‌های موجود در کارت‌های سوخت به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت، تصریح کرد: صراحتاً به محضر ملت شریف و هم‌استانی‌های عزیز عرض می‌کنیم، دولت هم‌اکنون هیچ‌گونه قصدی برای افزایش قیمت بنزین ندارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکل، بر ارائه خدمت‌رسانی مطلوب تأکید کرد و اظهار داشت: برای عبور از شرایط فعلی و ایجاد آسایش و رفاه اجتماعی مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: طی هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شد تمام جایگاه‌ها از حالت سامانه خارج شوند و به صورت آفلاین نسبت به عرضه سوخت اقدام نمایند.
معاون سیاسی استانداری فارس، در پایان اظهار داشت: هیچ‌گونه کمبودی در حوزه بنزین و گازوئیل وجود ندارد و ان‌شاءالله تا ساعاتی دیگر با رفع مشکل، جایگاه‌ها به مدار بازمی‌گردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی