[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شکست روس‌ها پیش چشم اهالی لارستان، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی- گروه ورزش
ایران در نخستین دیدار دوستانه در لارستان، موفق شد روسیه را مغلوب کند.
نخستین دیدار دوستانه تیم‌های فوتسال ایران و روسیه، ساعت 19 دیشب در سالن طوبی شهرستان لارستان برگزار شد.
این مسابقه با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی به انجام رسید.
ایران با ترکیب باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، مهدی کریمی و سعید احمدعباسی به میدان آمد و نفرات ذخیره را هم سعید مؤمنی، سجاد یوسف‌خواه، علیرضا رفیعی‌پور، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی اکرمی، سالار آقاپور، مجتبی پارساپور، مسعود یوسف شَوَردزی، بهروز عظیمی، مهدی دهقان‌نژاد و بهزاد شیخ‌احمدی تشکیل می‌دادند.
در ترکیب روسیه هم دیمیتری پوتیلوف، روسلان کودزیف، آرتم نیازوف، ایوان چیشکالا و آندری پونکراتوف، 5 بازیکن اصلی را تشکیل می‌دادند و کی‌ریل شوورک، آنتون سوکولوف، پاول کارپوف، نیکیتا فخروتدینوف، گریگوری والیف، الکساندر سیتنیکوف، سرگی اورلوف، آرتوم آنتوشکین و کمیل کریخانوف نیز نفرات ذخیره این تیم بودند. بسیک زوئیدزه سرمربی این تیم بود.
اولین موقعیت در دقیقه دوم بازی ایجاد شد که مدافع روس ضربه چیپ سعید احمدعباسی را از روی خط دروازه برگشت داد.
در ادامه بازی نیز این تیم ایران بود که موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف قرمزپوش خود ایجاد کرد، اما در مجموع به نسبت یک دیدار بین دو قدرت فوتسال جهان، نیمه اول بسیار کم‌موقعیت و کم‌رمقی را شاهد بودیم.
با این وجود، شور و حرارت تماشاگران گرمابخش این مسابقه بود.
نیمه دوم بازی با شور و هیجان به مراتب بیشتری دنبال شد و بالاخره در دقیقه 28 مهدی کریمی روی پاس محمدرضا سنگ‌سفیدی اولین گل مسابقه را به ثمر رساند.
کمتر از دو دقیقه بعد، دومین گل هم توسط مهدی کریمی و این بار روی پاس مجتبی پارساپور به ثمر رسید تا ایران با دو گل از روسیه پیش بیفتد.
پس از این دو گل، روسیه به خود آمد و دو موقعیت بسیار عالی گل‌زنی را ایجاد کرد، اما دو ضربه ایوان چیشکالا توسط باقر محمدی و تیر دروازه دفع شد.
حملات روسیه همچنان ادامه داشت، اما این کاپیتان محبوب ایران، علی‌اصغر حسن‌زاده بود که در دقیقه 35 مسابقه با یک ضربه راه دور، سومین گل را هم وارد دروازه روس‌ها کرد تا سالن منیری لارستان بار دیگر غرق در شادی شود.
در ادامه تیم روسیه به پاورپلی روی آورد و بالاخره در دقیقه 37 توسط آرتم نیازوف به گل رسید.
یک دقیقه بعد، سرگی اورلوف دومین گل را هم وارد دروازه تیم وحید شمسایی کرد تا خیلی زود اختلاف به حداقل برسد. 
فشار روس‌ها در دو دقیقه پایانی بیشتر و بیشتر شد، اما نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند و در نهایت اولین دیدار دوستانه دو تیم با برتری سه بر دو ایران به پایان رسید. دومین دیدار دوستانه این دو تیم ساعت 13:30 روز سه‌شنبه، 28 آذرماه برگزار خواهد شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی