[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

نقش مؤثر اساتید پیشکسوت در درخشش علمی نسل جوان، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست هم‌اندیشی هیئت تحریریه دانشگاه، بر نقش مؤثر اساتید پیشکسوت در پرورش و درخشش علمی و پژوهشی نسل جوان تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست که هم‌زمان با آغاز هفته ملی پژوهش برگزار شد، اساتید پیشکسوت را اصل و اساس دانشگاه برشمرد و تأکید کرد: نتیجه درستکاری و همت اساتید پیشکسوت، درخشش نسل و اساتید جوان در دانشگاه است.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با بیان اینکه با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند اساتید پیشکسوت، فضا برای رشد و شکوفایی اساتید جوان باز می‌شود، بر نقش مؤثر اساتید جوان در ارتقای دانشگاه تأکید کرد.
او از تلاش‌های مؤثر اساتید در ارتقای علمی دانشگاه قدردانی کرد و افزود: از اولویت‌های مهم مسئولان دانشگاه، تقویت اقدامات پژوهشگران دانشگاه در راستای افزایش مقالات فناورانه مؤثر در خدمات‌رسانی به مردم است.
دکتر «فرید زند» سردبیر مجله IJMS دانشگاه، دکتر «محمدرضا پنجه شاهین» مدیر مسئول مجله IJMS دانشگاه و دیگر اعضای هیئت تحریریه دانشگاه نیز پیرامون موارد مطرح شده در این نشست و پذیرش برخی از مقالات، به اظهارنظر پرداختند.
همچنین «مهدی ربیعی» کارشناس دفتر مجله IJMS دانشگاه در این نشست توضیحاتی درباره روند داوری مقالات به صورت مجازی ارائه داد و گفت: در حال حاضر 55 استاد داخلی و خارجی، عضو هیئت تحریریه دانشگاه در سامانه IJMS هستند.
این نشست صبح روز سه‌شنبه، بیست و هشتم آذر 1402 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی