[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معاون استاندار: فارس ظرفیت‌های مناسبی در حوزه توسعه حمل‌ونقل و راهداری دارد، روزنامه شیراز نوین

معاون استاندار:  
فارس  ظرفیت‌های مناسبی در حوزه توسعه حمل‌ونقل و راهداری دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارکان کشور، مهم‌ترین و اثرگذارترین نقش را در جهت رشد، توسعه و پیشرفت کشور و استان در حوزه اقتصادی ایفا می‌کنند.
به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل‌سفلی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در شیراز افزود: در این میان نقش رانندگان، راهداران و پلیس از همه برجسته‌تر و مشهودتر است و این مجموعه‌ها همواره و در سخت‌ترین شرایط در صحنه خدمت به کاربران جاده‌ای که هم‌وطنان ما در سراسر کشور هستند، حضور مؤثر داشته‌اند. وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز ایثار و مجاهدت رانندگان هم در خط مقدم و هم در پشت جبهه و در پشتیبانی از خط مقدم بسیار مثال‌زدنی بود و در حقیقت آنها در تمام اجزا و ابعاد جنگ نقش و حضور داشتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: در جریان اربعین امسال و انتقال زائران سیدالشهدا(ع) به نجف نیز رانندگان و خانواده حمل و نقل حماسه آفریده و خوش درخشیدند. قزل‌سفلی گفت: راهداران نیز که در حقیقت نگهبان و حافظ جاده‌ها به عنوان سرمایه ملی هستند، به همراه مجموعه پلیس، اورژانس و هلال احمر در سرما و گرما در کنار مردم حضور دارند تا آنها با کمترین مشکل و دغدغه در جاده‌ها تردد کنند و به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی