[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

هنرستان‌ها به ورودی دانشگاه‌های هنر تبدیل شوند، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس با اشاره به نقش هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در انتقال مهارت به دانش‌آموزان و لزوم توجه بیشتر به فعالیت آنها گفت: به منظور تقویت و توسعه حوزه فنی و حرفه‌ای استان، پیشنهاد می‌شود که شورای فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی در استان تشکیل شود.
به گزارش ایرنا، دکتر محمدهادی ایمانیه پنجشنبه در کارگروه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان فارس در شیراز، افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون سیاسی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل فنی و حرفه‌ای، مدیرکل صمت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علمی و کاربردی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و سازمان نوسازی مدارس نیز در این شورا عضویت داشته باشند.
وی گفت: این شورا پس از تشکیل و ظرف مدت ۲ ماه اقدام به تنظیم یک سند توسعه حوزه فنی و حرفه‌ای استان کرده و به مسائل و تجهیزات سخت‌افزاری موردنیاز مرکز استان و سایر شهرستان‌ها اشاره کنند.
استاندار فارس، بر لزوم توجه به هنرهای زیبا نیز تأکید کرد و گفت: هنرستان‌ها باید به ورودی‌های دانشگاه‌های هنر تبدیل شوند؛ به نحوی که هنر اسلامی ایرانی و نه هنر غربی را ترویج کنند. ایمانیه افزود: می‌کوشیم که ایجاد و راه‌اندازی چهار هنرستان برای چهار منطقه شیراز، یک هنرستان برای مرودشت و یک هنرستان برای شهر صدرا را به مصوبات سفر دوم رئیس‌جمهور به استان فارس اضافه کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی