[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جذب نسل جوان به مسجد رسالت مهم بسیج است، روزنامه شیراز نوین

سرهنگ پاسدار هاشم جمالی گفت: مسجد مرکز و محور فعالیت‌های انقلابی است و به تعبیر امام(ره)، این سنگر را باید حفظ کرد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز، جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت احمد بن موسی(ع) شیراز و آیین تجلیل از رده‌های برتر بسیج و تقویت محله اسلامی با حضور سرهنگ هاشم جمالی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس و فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌ها، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز در سالن همایش صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار شد.
سرهنگ هاشم جمالی در این مراسم با بیان اینکه مسجد مرکز و محور فعالیت‌های انقلابی است و به تعبیر امام(ره) این سنگر را باید حفظ کرد، گفت: همکاری و هماهنگی صمیمانه امام جماعت، بسیجیان و هیئت امنای مسجد یکی از شاخصه‌های اصلی مسجد تراز انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه جذب نسل نوجوان و جوان به مسجد یکی از رسالت‌های مهم بسیج است، خاطرنشان کرد: وحدت رویه بین ارکان مسجد، اخلاق‌مداری و نقش دادن به نوجوانان و جوانان در برنامه‌ها از عوامل موفقیت و تأثیرگذاری مساجد در محلات است.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با تأکید بر لزوم توجه فعالان فرهنگی مساجد به برگزاری برنامه‌های فاخر و مخاطب‌پسند، گفت: امروز جهاد تبیین رسالت مهم هر بسیجی است و برای انجام این وظیفه مهم باید از روش‌های خلاقانه و جدید متناسب با شرایط روز استفاده کنیم.
سرهنگ جمالی تأکید کرد: مسجد تراز انقلاب اسلامی که در امورات محله تأثیرگذار بوده و محور وحدت است، اولین و مهم‌ترین گام برای تحقق محله اسلامی است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی