[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دعوت از ۵ شیرازی به اردوی تیم ملی اسکواش، روزنامه شیراز نوین

سرمربی نماینده شیراز در لیگ دسته اول بانوان کشور، نسبت به عملکرد داور مسابقه اخیر این تیم گلایه‌مند است. 
به گزارش ایسنا، از هفته چهارم ليگ دسته اول فوتبال بانوان، روز پنجشنبه، 30 آذرماه یک دیدار در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد؛ در این مسابقه تیم‌های پرسپوليس شيراز و وارش نوشهر به تساوی یک- یک رسیدند.
سرمربی پرسپولیس در خصوص این مسابقه گفت: با اینکه هفته گذشته استراحت داشتیم، اما چند بازیکن ما در هفته اخیر آسیب دیدند و با نفرات کمی تمرین کردیم.
روستا افزود: تیم نوشهری یکی از تیم‌های خوب لیگ است و از چند روز قبل هم در شیراز اردو زده و در زمین مسابقه، تمرین کرده بود.
وی در ادامه به انتقاد از وضعیت داوری این مسابقه پرداخت و گفت: در نیمه اول، داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود وارش اعلام کرد؛ در حالی که پیش از آن، توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرده بود. این پنالتی گل شد و نیمه اول را واگذار کردیم. 
سرمربی پرسپولیس شیراز در خصوص نیمه دوم مسابقه نیز گفت: بین دو نیمه در رخت‌کن صحبت‌هایی با بازیکنان داشتیم و سعی کردیم فشار روانی را روی آنها کاهش دهیم. در نیمه دوم هم روی یک ارسال کرنر با ضربه آیلار محمدیان به گل تساوی دست پیدا کردیم. در این نیمه کل بازی دست ما بود و با پرس و تغییر تاکتیک از سیستم 4 دفاعه به 3 دفاعه، فشار زیادی به حریف وارد کردیم، اما نتوانستیم به گل برسیم که در این راه، اشتباهات داوری هم مؤثر بود.
روستا ادامه داد: داور مسابقه با سوت‌های خود باعث شد بازیکنان ما اسیر حواشی و مسائل غیرفنی شوند؛ در نیمه دوم یک پنالتی مسلم به سود تیم ما اعلام نشد و همین هم به ورود بازیکنان ما به حواشی و مسائل داوری دامن زد. حتی خود من به دلیل اعتراض زیاد، کارت زرد گرفتم، دواخطاره شدم و در بازی بعد نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم.
وی در پایان گفت: ناظر مسابقه فیلم بازی را در اختیار دارد و خودش هم بعضی اعتراضات ما را تأیید می‌کرد. 
 گفتنی است، تیم پرسپولیس شیراز با این تساوی 5 امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول 9 تیمی رقابت‌ها قرار گرفت. در لیگ دسته اول فوتبال بانوان، هر تیم 4 بازی در خانه و 4 بازی بیرون از خانه انجام می‌دهد و هر هفته یک تیم استراحت دارد.
در جدول رقابت‌ها، ستارگان سليمى بوشهر با ٩ امتياز صدرنشين است و هيراد گستر رشت و تام اصفهان هم با ٧ امتياز دوم و سوم هستند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی