[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کسب عنوان پژوهشگر برتر توسط پژوهشگر شرکت توزیع برق فارس ، روزنامه شیراز نوین

کسب عنوان پژوهشگر برتر توسط پژوهشگر شرکت توزیع برق فارس 

در مراسم نکوداشت پژوهشگران و فناوران برگزیده استان فارس، از پژوهشگران برتر تجلیل به عمل آمد و علیرضا رجبی، کارشناس شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به عنوان پژوهشگر برتر استانی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با بیان اینکه این شرکت برای نهمین سال متوالی در جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان فارس حائز رتبه برتر می‌شود، گفت: کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همچون سال‌های گذشته پس از بررسی مدارک همکاران فعال در عرصه پژوهش نسبت به ارسال رزومه، مقالات، تألیفات و پژوهش‌های انجام شده اقدام و بر اساس داوری کمیته گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان فارس، پژوهشگر انتخابی شرکت در لیست پژوهشگران برتر استان قرار گرفت. حمیدرضا کریمی‌فرد، پژوهش را از ارکان مهم پیشرفت و توسعه کشور و رشد جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: اهمیت پژوهش تا بدان جاست که نوع و سطح فعالیت‌های پژوهشی، یکی از شاخص‌های اصلی پیشرفت محسوب می‌شود. وی ابراز داشت: انجام فعالیت‌های پژوهشی مؤثر به شناسایی چالش‌ها و مشکلات موجود در جامعه کمک کرده و با ارائه راهکارهای علمی و هوشمندانه کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار 
می دهد. این مقام مسئول در ادامه، ارتقای جایگاه علمی صنعت برق کشور را مرهون تولید و توسعه علم و دستیابی به فناوری دانست. کریمی‌فرد عنوان کرد: یک هفته از نیمه دوم آذرماه به عنوان هفته پژوهش و فناوری نام‌گذاری گردیده است و هرساله در این هفته برنامه‌های متعدد پژوهشی در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود و پژوهش و فناوری، فرصتی مناسب جهت تمرکز بر روی دستاوردهای نوین تحقیقاتی را فراهم می‌آورد تا کلیه پژوهشگران ضمن اطلاع از وضعیت موجود، برنامه‌ریزی‌های آتی را در دستور کار خود قرار دهند.
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان نمود: انتخاب و معرفی پژوهشگران برتر و تجلیل از آنها و برگزاری نمایشگاه‌ها وکنفرانس‌ها، ضمن ارتقای شأن و جایگاه پژوهش و فناوری و فعالان این عرصه، باعث ایجاد فرصت‌های تعامل بین صنعت، دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌گردد و بسترسازی مستحکمی را برای پیشرفت و توسعه پژوهش‌های فناورانه و محصول‌محور فراهم می‌نماید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی