[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ملی‌پوش شیرازی درگذشت، روزنامه شیراز نوین

ملیکا محمدی، هافبک 23ساله شیرازی تیم خاتون بم و تیم ملی فوتبال زنان ایران، بامداد دیروز در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
به گزارش ایسنا، محمدی در صحنه واژگونی خودرو بر اثر شدت جراحت وارده فوت کرد و زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی، 2 ستاره دیگر تیم ملی فوتبال زنان ایران و تیم خاتون بم هم به بیمارستان منتقل شده‌اند و حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.
رئیس اورژانس بم در این‌باره اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا در ورودی بم، دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه تن و فوت یک تن دیگر شده است.
علی طاهری افزود: پس از تماس با اورژانس، آمبولانس‌ها به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.
طاهری با اشاره به اینکه یک تن از سرنشینان(ملیکا محمدی) در محل حادثه فوت کرده، اعلام کرد: دو سرنشین خانم و یک آقا در این حادثه مجروح شدند.
نعیم مفلحی، رئیس پلیس راه بم - زاهدان درباره علت این حادثه گفت: عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودرو بوده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی