[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مسلمان مصری در تالار مشاهیر فوتبال انگلیس، روزنامه شیراز نوین

ستاره مصری لیورپول به جمع 10 گل‌زن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس پیوست.
به گزارش فوتبال 360، این یک روایت تکراری از سال‌های اخیر باشگاه لیورپول است؛ قرمزهای آنفیلد در مخمصه قرار می‌گیرند، بازی گره می‌خورد، راه‌ها بسته می‌شود و یک قهرمان از راه می‌رسد و گره‌ها را باز می‌کند. صلاح می‌آید و گل‌زنی می‌کند و باز هم نسیم لبخند سکوهای آنفیلد را در می‌نوردد. این روایت تکراری باز هم در یک شب بزرگ دیگر روی صحنه رفت؛ لیورپول عقب بود، قرمزها در مخمصه شکست مقابل رقیب مستقیم قهرمانی قرار داشتند، راه‌ها به دروازه آرسنال بسته بود و باز هم همان قهرمان همیشگی از راه رسید. محمد صلاح آمد و گل‌زنی کرد و نسیم لبخند را به پیمودن سکوهای آنفیلد مأمور کرد. گل شنبه‌شب این ستاره مسلمان مصری، یکی از خاص‌ترین گل‌های او بود که باید در یک شب خاص رقم می‌خورد؛ او با به ثمر رساندن این گل تبدیل به دهمین گل‌زن برتر تاریخ لیگ برتر شد.
همچنین یک رکورد ویژه در بازی شب گذشته مقابل آرسنال برای ستاره مصری رقم خورد که او را به تاریخ لیگ برتر انگلیس پیوند می‌زند و نشان می‌دهد اسطوره لیورپول مرد روزهای بزرگ بوده است. محمد صلاح تنها بازیکنی در تاریخ است که موفق می‌شود به 3 تیم منچسترسیتی، منچستریونایتد و آرسنال حداقل 10 گل بزند.
در خانه‌ات بمان
سودای سفر به عربستان پس از مهاجرت رونالدو در سر اروپایی‌ها افتاده و ستاره‌های بزرگ، مخصوصاً آنهایی که تاخت و تازشان را در قاره سبز گذرانده‌اند، بدشان نمی‌آید با مهاجرت به عربستان تجربه جدید و البته درآمد سرشاری هم به دست بیاورند. شایعه جدایی صلاح از قرمزها و رفتن او به الاتحاد برای سکونشینان آنفیلد تلخ است و به همین دلیل برای ماندنی کردن اسطوره باشگاه خود به محض پا به توپ شدنش فریاد می‌کشند و مثل بازی دیشب هر بازیکنی بخواهد روی او خطا کند را با هجمه و فشار مواجه می‌کنند. او در این باشگاه یک اسطوره است و لیورپول خانه محمد صلاح به شمار می‌رود. هنوز چیزی مشخص نیست، اما نوجوانان لیورپولی آرزو می‌کنند تمام شایعات دروغ باشد و فصل و فصل‌های بعد هم ناجی بزرگ تیمشان را در ترکیب ببینند. آنها با هر گل محمد صلاح در کنار شادی‌های پس از این گل‌ها، یک صدای واحد دارند و یک نغمه مشترک را با صدای بلند یا در دل خود زمزمه می‌کنند؛ نغمه‌ای که برای محمد صلاح است و می‌گوید: «در خانه‌ات بمان»!

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی