[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حداقل نیمی از تیم‌های راه‌یافته به جمع تیم‌های استان فارس تشکیل می‌دهند.، روزنامه شیراز نوین

حداقل نیمی از تیم‌های راه‌یافته به جمع چهار تیم پایانی مسابقات فوتسال کارگران کشور را تیم‌های استان فارس تشکیل می‌دهند.
رئیس انجمن فوتسال کارگری استان فارس در این ارتباط به شیرازنوین گفت: سی تیم در مسابقات قهرمانی کارگران کشور حضور داشتند که در 5 گروه 6 تیمی به رقابت پرداختند. این بازی‌ها در 5 منطقه کشور به میزبانی شهرهای تبریز، تهران، یزد، کیش و شیراز برگزار شد و از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود کردند؛ دو تیم برتر سوم هم به جمع آنها اضافه شدند. جمعاً 12 تیم در دو گروه شش‌تیمی قرار گرفتند که بازی‌های یکی از گروه‌ها به میزبانی  شیراز برگزار شد و بازی‌های گروه دیگر نیز از 2 دی‌ماه در بندرعباس آغاز می‌شود. در نهایت از هر گروه، دو تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند.
علی‌اکبر سلطانی افزود: در دور اول و در گروه شیراز، تیم رامک قهرمان شد. در منطقه کیش هم تیم آلومینیوم جنوب که تیم شهر لامرد(دیگر شهر استان فارس بود) به‌عنوان تیم اول صعود کرد. تیم صنایع شیمیایی فارس هم در بازی پلی‌آف، تیم اراک را برد و به جمع 12 تیم برتر مرحله دوم پیوست.
وی گفت: در بازی‌های منطقه شیراز هم که برگزار شد، رامک و صنایع شیمایی فارس، دو تیم صعودکننده از این گروه بودند و در منطقه بندرعباس هم ما این شانس را داریم که یک تیم دیگر(آلومینیوم جنوب) را در جمع چهار تیم پایانی ببینیم. صعود آلومینیوم باعث رقم خوردن اتفاقی تاریخی خواهد شد و آن‌هم حضور سه تیم استان فارس در جمع 4 تیم پایانی کشور است.
سلطانی ادامه داد: در سال 1401 این افتخار نصیب ما شد که به‌عنوان انجمن برتر فوتبال کارگران کشور معرفی شویم. به لطف رئیس محترم انجمن فوتبال کارگران کشور، آقای علی‌رضا سهرابی، لوح تقدیری به بنده تعلق گرفت که دلیل اصلی آن، حضور دو تیم شهرداری و صنایع شیمیایی از فارس در بین 4 تیم پایانی مسابقات سال گذشته بود. امسال هم دو تیم ما فعلاً به جمع چهار تیم پایانی صعود کرده و احتمال صعود تیم سوم هم وجود دارد.
رئیس انجمن فوتسال کارگری استان تأکید کرد: باید از تیم‌های کارگری استان و البته از همکاران خودم در انجمن فوتبال کارگری تشکر کنم که زحمات زیادی کشیدند تا بازی‌های قهرمانی استان را به بهترین شکل برگزار کنیم و خروجی آن‌هم درخشش خیره‌کننده تیم‌های ما در مسابقات کشوری بود.
سلطانی ادامه داد: باید از آقایان علی‌رضا سهرابی، رئیس و ولی امجدی، دبیر انجمن فوتبال کارگری کشور تشکر کنم که نگاه دلسوزانه‌ای به مسابقات داشتند و نشان دادند کارهایی که توسط انجمن‌های فعال انجام می‌شود را می‌بینند و به آنها بها می‌دهند.
وی اظهار کرد: مایه خرسندی ما بود که امسال علاوه بر انتخاب انجمن فارس به‌عنوان برترین انجمن فوتبال کارگری کشور، عناوین متعدد دیگری هم نصیب فوتبال کارگری استان شود؛ از جمله عنوان بهترین مربی که به آقای منصوری از مرودشت تعلق گرفت و آقای روشن هم به‌عنوان دومین مربی برتر از تیم رامک معرفی شدند. 
عنوان بازیکن اخلاق به سید علی‌رضا موسوی از رامک رسید، عناوین فنی‌ترین بازیکن نیز به حسن هاشمی از رامک و تأثیرگذارترین بازیکن، محمد وزیرزاده از صنایع شیمیایی فارس تعلق گرفت. سلطانی در پایان ضمن ابراز امیدواری برای تکرار این موفقیت‌ها در سال آینده گفت: باید از دکتر وحید خداپرست، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی و همچنین مهندس خادم الحسینی، امید جوان‌دل و محمد باقری که ما در برگزاری این رقابت‌ها یاری کردند، تشکر کنیم. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی