[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

برنامه‌ریزی برای توسعه رشته‌ای که فاقد فضاست!، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، دیروز(دوشنبه) مطلبی در سایت اداره ورزش استان بارگذاری شده بود که حکایت از برگزاری جلسه جهت توسعه رشته گلف داشت.
در این خبر آمده بود: «سرپرست هیئت گلف استان فارس و رئیس هیئت گلف شیراز ضمن دیدار با سرپرست توسعه معاونت ورزش استان فارس، گسترش، توسعه و شناسایی علاقهمندان رشته‌های زیرمجموعه‌های گلف در سطح استان فارس را از اهداف کلان این هیئت برشمرد».
حمیده سرکوبی شیرازی در این دیدار گفت: برای توسعه بیشتر ورزش گلف در سطح استان فارس نیازمند حمایت و همکاری بیش از پیش اداره کل ورزش و جوانان استان هستیم. گلف استان در سرفصل آغازین دور جدید بیش از پیش نیازمند حمایت جهت توسعه و گسترش در سطح شهرستان‌های استان است که با صورت پذیرفتن این امر با برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی، استعدادیابی و قهرمان‌پروری می‌توان تلاش مضاعفی در سطح شهرستان‌های استان نمود.
حمیده سرکوبی شیرازی، سرپرست هیئت گلف نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و جایگاه گلف استان در سطح کشور گفت: هیئت گلف استان فارس از پتانسیل‌های خوبی در بخش منابع انسانی برخوردار است، اما متأسفانه زیرساخت مناسبی در سطح استان وجود ندارد و نیازمند حمایت مالی و سخت‌افزاری است تا بتوان در گسترش رشته گلف و دیگر رشته‌های زیرمجموعه این هیئت تلاش کرد و قهرمانان بیشتری با پشتوانه‌سازی به جامعه ورزش معرفی نمود.
وی تصریح کرد: سعی داشتیم از تمامی نیروهای توانمند در ورزش گلف و سایر رشته‌هایمان استفاده کنیم؛ از جمله استفاده از متخصصان ورزشی و اساتید این حوزه در بین اعضا به منظور معرفی رشته‌های تحت پوشش در سطح استان. همچنین در جلسه‌ای که با بزرگان ورزش گلف استان برگزار شد کلیه صاحب‌نظران این رشته ورزشی و زیرمجموعه‌های تحت پوشش که از گردونه ورزش فاصله گرفته بودند، با حضور مجددشان در صدد استفاده از تجربیات و تخصص این عزیزان هستیم و امیدواریم در این جایگاه بتوانیم مثمر ثمر باشیم.
در ادامه سید سعید سجادی، سرپرست معاونت توسعه امور ورزش نیز اظهار داشت: امیدواریم با حمایت مدیرکل محترم و رایزنی با شورای اسلامی شهر شیراز، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز، پتانسیل موجود در سطح دانشگاه های شیراز و جامعه خیرین ورزش‌دوست که همیشه حامی ورزش استان بوده‌اند در کمترین زمان ممکن بتوانیم برای زیرساخت‌های رشته‌های تحت پوشش هیئت گلف نیز تدابیر لازم را فراهم کنیم.
سجادی در پایان گفت: ورزش گلف و سایر رشته‌های تحت پوشش قابل استفاده برای عموم است؛ امیدواریم پس از انجام امور زیربنایی و زیرساختی بتوانیم در ورزش گلف استان در سطح ملی و بین‌المللی نیز همچون گذشته افتخارآفرین باشیم.
به گزارش شیرازنوین، گلف رشته‌ای است که حداقل فضا برای انجام آن حدود ۳۰ هزار متر مربع است و چنین چیزی نه تنها در شیراز، بلکه درکشور ما وجود ندارد. مسئولان این رشته پیش از هرگونه برنامه‌ریزی، باید ببینند که آیا اصولاً امکان برگزاری و انجام این رشته ورزشی را دارند یا خیر؟

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی