[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات سال ۸۸، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: کربلای چهار به ظاهر عملیات موفقی نبوده، اما در باطن کاملاً موفقیت‌آمیز بود؛ چون اوج ایثار، شهامت و ایستادگی فرزندان ملت ایران را به رخ جهانیان کشید. اسماعیل قزل‌سفلی چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان آباده با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی این شهرستان گفت: آباده شهر جهانی منبت و دیاری هنرپرور و مهد علم است. وی با بیان اینکه ایران امروز در عرصه بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ادامه داد: آمریکا و متحدانش اکنون نگران این هستند که امروزه روح جمهوری اسلامی در جای‌جای دنیا وجود دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اضافه کرد: آمریکا اکنون به نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا باور دارد.
وی تأکید کرد: رویدادهای سال ۸۸ جای بررسی و واکاوی مجدد دارد؛ باید دید که در آن حماسه و بعد از مشارکت مردم در انتخابات آن سال، خواص بی‌بصیرت چه عملکردی داشتند؟
او با اشاره به سالگرد عملیات کربلایی چهار و پنج گفت: عملیات کربلایی چهار اوج ایثار، ایستادگی و شهامت رزمندگان ما را نشان داد. قزل‌سفلی با اشاره به خاطرات سردار قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم می‌گوید که وقتی در بدرقه این عملیات به چهره رزمندگان نگاه می‌کرده، گویی سوره‌های قرآن را می‌نگریسته است. وی اظهار کرد: غواصان شهید دست‌بسته ما یادگار این عملیات هستند. به گفته سردار سلیمانی فرمانده گردان در این عملیات حتی سرش را در عبور از پل پایین نینداخته و سربلند به میدان رفته است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تأکید کرد: کربلای چهار که به ظاهر عملیات موفقی نبوده، اما در باطن کاملاً موفقیت‌آمیز است؛ چراکه اوج ایثار و شهامت و ایستادگی فرزندان ملت ایران را به جهانیان نشان داد. وی به رخدادهای هشت‌ماهه بعد از انتخابات سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: در این ایام خواص بی‌بصیرت زمانه‌شناسی و دشمن‌شناسی خود را فراموش کردند، اما مردم از انقلاب دفاع کرده و به میدان آمدند. قزل‌سفلی با بیان اینکه مردم همواره در طول بیش از چهار دهه گذشته از مسئولان جلوتر بوده‌اند، گفت: بعد از فتنه سال ۸۸، ظالمانه‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ایران اعمال شد و شیرینی بیش از ۸۵ درصدی مشارکت در انتخابات آن سال به کام مردم تلخ شد، اما مردم زمانی که انقلاب خود را در خطر دیدند، وارد میدان شدند. وی عنوان کرد: امروز پیشرفت‌های انقلاب اسلامی جلوی چشم همگان است، در حالی که ضعف‌ها و مشکلاتی نیز وجود دارد و اکنون نیز در عرصه معیشت و اقتصاد مشکلاتی وجود دارد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه به تودیع و معارفه فرماندار آباده اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان شایسته بهترین نوع خدمات هستند. وی تصریح کرد: درب اتاق مسئولان باید به روی مردم همیشه باز باشد. مسئولان باید در دسترس مردم قرار داشته باشند و در میدان نیز به جامعه خدمت کنند.
در این آیین از خدمات میثم خداداد در دوران مسئولیت قدردانی و فرهاد سعدی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آباده معارفه شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی