[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شش سپاهانی محروم شدند!، روزنامه شیراز نوین

کمیته انضباطی اعلام کرد که شش بازیکن سپاهان تا زمان اصلاح قرارداد اجازه همراهی تیمشان را نخواهند داشت.
به گزارش ورزش سه، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از شکستن حکم کسر امتیاز از سپاهان و براساس رأی کمیته استیناف، اعلام کرده که شش بازیکن سپاهان تا زمان اصلاح قرارداد از حضور در میادین محروم خواهند بود. این حکم بعد از آن صادر می‌شود که کمیته استیناف دفاعیات سپاهان در مورد مسئله مالیات و حق فسخ را پذیرفت، اما در سه مورد «قرارداد دلاری، افزایش دستمزد و پرداخت هزینه کارگزاری» استدلال سپاهان را مورد پذیرش قرار نداد.
بر همین اساس، نامه ابوالفضل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی به ریاست سازمان لیگ فوتبال به شرح زیر است:
«پیرو نامه شماره 140225008 مورخ 1402/6/26 با عنایت به تأیید دادنامه شماره 1101 مورخ 1402/6/21 درباره ضرورت اصلاح قرارداد بازیکنان آقایان پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان استفاده از بازیکنان مذکور توسط باشگاه سپاهان منوط به اصلاح قرارداد آنهاست». 
این در حالی است که پیام نیازمند و رضا شکاری باید بیشترین میزان اصلاح را در قرارداد خود داشته باشند؛ چراکه به گفته کمیته استیناف در قرارداد آنها هم تغییر براساس نرخ ارز وجود داشته، هم باشگاه هزینه کارگزاری را متقبل شده و از سوی دیگر افزایش دستمزد بیشتر از 25 درصد برای قرارداد فصل آینده وجود داشته است.
همچنین کاوه رضایی، رضا اسدی و هادی محمدی در دو موضوع افزایش بیشتر از 25 درصدی دستمزد و هزینه کارگزاری باید قرارداد خود را مورد اصلاح قرار بدهند.
احسان پهلوان بازیکنی است که تنها در مسئله تقبل هزینه کارگزاری(ایجنتی) از سوی باشگاه سپاهان محکوم به تغییر قرارداد است و تا زمان اصلاح نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.
تیم فوتبال سپاهان با توجه به برگزاری دیدار معوقه با گل‌گهر سیرجان تنها یک روز فرصت دارد تا بازیکنان را مجاب به اصلاح قرارداد خود در این موارد کند و در غیر این‌صورت بدون این نفرات وارد زمین خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی