[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

پیروزی سخت مقابل حریف ساده، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
شهر راز نخستین دیدار تاریخ خود در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.
این تیم بعد از ظهر دیروز در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم دسته‌سومی ساوالان یوردوم مشگین شهر از استان اردبیل بود.
ترکیب شهرراز: آرش ملک اولیایی، عرفان شیروانی، محمد امینی، محمدرضا فیروز زاده، جعفر حسین‌پور، شهاب یاری، مجید بهروز برشنه، علی محمدی، علی خیری، حسین برزگر و سجاد احمدی.
ترکیب ساوالان یوردوم: میکائیل معصومی، محسن پیدایی، علی‌رضا عطایی، فاضل نوری، مرتضی علی‌پور، بابک ابوالحسن زاده، کیوان احمدزاده، مرتضی میرزاده، سجاد بیک تاش، رضا کشی‌زاده و پیمان نصیری.
در ابتدای بازی یک دقیقه سکوت به یاد فوتبالیست فقید شیرازی، ملیکا محمدی برقرار شد.
برتری شهر راز در طول مسابقه بر حریف سبزپوش خود مشهود بود، اما با وجود خلق موقعیت‌های زیاد، این تیم نمی‌توانست دروازه حریف دسته‌سومی را باز کند.
نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم هم موقعیت‌سوزی‌های نارنجی‌پوشان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 69 مجید بهروز برشنه روی پاس محمد امینی گل‌زنی کرد.
در نهایت هم این بازی با همین نتیجه یک بر صفر به سود شهر راز به پایان رسید و شاگردان ستار زارع اولین گام در جام حذفی را با موفقیت برداشتند.
حالا شهر راز به دور چهارم این جام صعود کرده و باید منتظر حریف بعدی خود باشد.
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی، دیگر نماینده شیراز در این مسابقات هم از ساعت 14 فردا(جمعه) در ورزشگاه حافظیه به مصاف مهرگان دره شهر ایلام خواهد رفت.
دیروز همچنین نتیجه‌ای جالب رقم خورد و تیم نفت مسجدسلیمان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود در زمین تیم ستارگان بهمن جوان تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی خارج شد.
آکادمی کیا تهران هم با نتیجه سه بر یک شاهین بندرعامری، دیگر تیم لیگ یکی را از جام حذفی کنار زد، اما سایپا موفق شد با سه گل سعید کریمی، پوریا بالی لاشک و سید محمدطاها طباطبایی بافقی، آینده‌سازان اردبیل را مغلوب کرده و به مرحله چهارم جام حذفی راه پیدا کند.
در سایر دیدارهای جام حذفی، امروز تیم‌های خوشه طلایی ساوه و چوکا تالش در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف هم می‌روند، نیروی زمینی تهران در ورزشگاه غدیر این شهر میزبان مس شهربابک است، آبی‌پوشان جنوب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف ابوذر کنگان می‌رود، نود ارومیه و سپنتا تربت حیدریه در ورزشگاه شهید باکری ارومیه دیدار می‌کنند، شناورسازی قشم و شهدای بابلسر در ورزشگاه پی پشت قشم به مصاف هم می‌روند، نیکا پارس در ورزشگاه شهدای تجن کلا چالوس میزبان کیان سام بابل خواهد بود، چادرملو اردکان، صدرنشین لیگ یک به مصاف دیگر تیم لیگ یکی یعنی آریو اسلامشهرمی رود که این بازی در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار خواهد شد، پارس جنوبی جم و اسپاد الوند تهران در ورزشگاه تختی جم دیدار کرده و نفت و گاز گچساران و اورین خوی در ورزشگاه شهدای نفت گچساران دیدار می‌کنند.
فردا جمعه نیز مس سونگون ورزقان و کیا شاهرود در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، فجر شهید سپاسی شیراز و مهرگان دره شهر ایلام در ورزشگاه حافظیه شیراز و مس کرمان و دریا کاسپین بابل در ورزشگاه امام علی(ع) کرمان دیدار می‌کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی