[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مشقت برابر تیم دسته سومی!، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
فجر شهید سپاسی در ضربات پنالتی موفقشد تیم دسته سومی استان ایلام را مغلوب کند.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در نخستین گام این فصل در جام حذفی دیروز در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم دسته سومی مهرگان دره شهر ایلام بود.
احمد مهرابی، محمد آژیر، محمد امیدی‌فرد، محمدعلی کاظمی، محمدرضا فلاحیان، علی نجفی، سعید زارع، فرشاد فیروز، عرفان پورافراز، عباس بوعذار و امید افشون، نفرات فجر شهید سپاسی را تشکیل می‌دادند و در تیم مهرگان دره‌شهر نیز نفراتی چون معین آقایی، آرمان کریم بیگی، عطاالله پورممد، محمدجواد آکنده، رضا میرزایی، رضا کرمی، مهرداد زارعی، رامین شکوری، عرفان احمدی، محمدامین مهدوی و آریا نقی زادگان به میدان آمدند.
بازی با حضور حدود دو هزار تماشاگر شیرازی آغاز شد، اما فجر شهید سپاسی هرگز نتوانست در قامت یک تیم مدعی لیگ یک برابر تیمی از لیگ دسته سوم ظاهر شود.
نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید و تلاش فجر شهید سپاسی برای گل‌زنی در نیمه دوم هم بی‌نتیجه بود.
هشت دقیقه زمان تلف‌شده برای نیمه دوم اعلام شد که در همان دقیقه نخست، فجر شهید سپاسی می‌توانست در شلوغی جلو دروازه به گل برسد که این اتفاق هم رخ نداد.
در نهایت نبرد فجر شهید سپاسی با تیم دسته سومی در میان تعجب هواداران شیرازی به وقت‌های اضافه کشیده شد؛ فجر شهید سپاسی در نیمه نخست وقت اضافه فشار زیادی به حریف خود وارد کرد و چند موقعیت گل‌زنی هم ایجاد کرد، اما نتوانست به گلی دست پیدا کند.
مقاومت جالب توجه تیم ایلامی تا پایان وقت‌های اضافه هم ادامه داشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.
دو ضربه پنالتی اول دو تیم به گل تبدیل شد، اما احمد مهرابی موفق شد ضربه پنالتی رامین شکوری را مهار کند تا فجر شهید سپاسی به صعود امیدوار شود، اما عرفان پورافراز هم نتوانست ضربه پنالتی سوم فجر شهید سپاسی را به گل تبدیل کند و توپ را به بیرون فرستاد.
ضربات چهارم هر دو تیم به گل تبدیل شد تا کار به ضربه حساس پنجم کشیده شود؛ ضربه محمدامین مهدوی را احمد مهرابی مهار کرد و در نهایت با ضربه محمدحسین گلپور، فجر شهید سپاسی توانست حریف خود را شکست داده و به مرحله چهارم جام حذفی صعود کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی