[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اعلام آمادگی یک نام بزرگ برای والیبال ایران، روزنامه شیراز نوین

یک سرمربی بزرگ و‌ نام‌آشنای جدید برای هدایت تیم ملی والیبال ایران اعلام آمادگی کرد. به گزارش ورزش سه، بحث در مورد سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران همچنان به داغ‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. فدراسیون والیبال ایران اعلام کرده که چهار گزینه شامل سعید معروف، روبرتو پیاتزا، آنجلو لورنزتی و ویتال هاینن گزینه‌های نهایی هستند و یکی از آنها به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب می‌شود.
قرار است در هفته آینده جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برگزار و بعد از بحث و تبادل نظر نام گزینه‌های نهایی برای مراحل عقد قرارداد رسمی اعلام شود.
اما در همین حین یک اتفاق عجیب در والیبال دنیا رخ داد؛ آلبرتو جولیانی، سرمربی مشهور دنیای والیبال که توانست در سال‌های اخیر به شکل خیره کننده‌ای والیبال ترکیه را متحول کند از هدایت این کشور کنار گذاشته شد؛ تصمیمی باورنکردنی که هنوز والیبال‌دوستان ترکیه نتوانسته‌اند آن را قبول کنند.
جولیانی توانست اخیراً با ترکیه جواز حضور در لیگ ملت‌های سال آینده را کسب کند؛ ترکیه‌ای که والیبال آن خیلی در دنیا مطرح نبود، اما با این سرمربی مشهور توانست خود را به جمع بزرگان برسانند و حتی هواداران والیبال در ترکیه به این امیدوار شده بودند که برای رسیدن به المپیک پاریس تلاش کنند.
با کنار رفتن جولیانی از هدایت تیم ملی والیبال ترکیه، برخی از هواداران و کارشناسان والیبال در ایران خواستار این شدند که جولیانی نیز به جمع گزینه‌های تیم ملی ایران اضافه شود؛ حتی برخی شایعات درباره احتمال مذاکره فدراسیون با این سرمربی بزرگ مطرح شد.  
به همین بهانه از جولیانی خواستیم در مورد این موضوع صحبت کند که او در گفت‌وگویی کوتاه با ورزش سه در این‌باره اظهار نظر کوتاهی انجام داد و گفت: «حرف خاصی نمی‌توانم بزنم چون دلیلی ندارد. فدراسیون والیبال ایران هیچ ارتباطی با من برقرار نکرده؛ بنابراین نمی‌توانم نظر خاصی در این‌باره بدهم».
جولیانی در پایان به این سؤال خبرنگار ما که آیا تمایلی برای هدایت ایران دارد یا خیر؟ عنوان کرد: «اگر رئیس فدراسیون والیبال ایران با من تماس بگیرد با او در این‌باره صحبت می‌کنم، اما همان‌طور که گفتم هنوز تماسی با من گرفته نشده است».

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی