[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی و شورای سالمندان شهرستان ارسنجان، روزنامه شیراز نوین

سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی و شورای سالمندان شهرستان ارسنجان
 داور یزدانی- گروه شهرستان‌ها- ارسنجان
سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی در سال جاری، با حضور رضایی فرماندار، زارعی بخشدار مرکزی، خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی (دبیر جلسه) به همراه کارشناسان مناسب‌سازی و روابط عمومی بهزیستی، رئیس پلیس راهور و دیگر اعضا در محل سالن ولایت فرمانداری ارسنجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان، در این جلسه هادی خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی، ضمن خیر مقدم به اعضای شورای هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی، با تأکید بر اهمیت اجرای مصوبات گفت: مهم‌تر از موضوع برگزاری کمیته‌های موردنظر، مسئله پیگیری اجرای صحیح مصوبات مربوطه توسط تمامی ارگان‌های خدمت‌رسان است.
خدارحیمی در ادامه به بیان مصوبات جلسه پیشین شورای هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی پرداخت و گفت: بهبود وضعیت مناسب‌سازی نیازمند اقدامات جدی و مشارکت همه ادارات است و خواستار حضور فعال تمام ادارات مرتبط و مسئول در جلسات و پیگیری مصوبات تا انتها گردید.
کاووس رضایی فرماندار ارسنجان نیز خواستار پیگیری جدی مصوبات ستاد مناسب‌سازی شد و با منطقی خواندن مطالبات شهروندان، معلولان و جانبازان بر بهسازی معابر و مکان‌های پرتردد مانند ادارات، پارک‌ها، بانک‌ها و... تأکید کرد.
در پایان مسئولان ادارات از فعالیت‌ها و پیگیری مصوبات جلسه و اقداماتی که در این زمینه انجام داده‌اند، گزارشی ارائه کردند و از پیگیری‌های مستمر ریاست و کارکنان بهزیستی این شهرستان تقدیر نمودند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی