[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

کاربردهای دهان‌شویه در تمیزکاری خانه و ضدعفونی کردن، روزنامه شیراز نوین

اگر تصور می‌کنید کاربرد دهان‌شویه تنها برای تمیز کردن دهان و دندان است سخت در اشتباه هستید؛ چراکه این مایع می‌تواند بخش‌هایی از خانه را تمیز و براق کرده و کامل ضدعفونی کند.
به گزارش نمناک، در حالی که از دهان‌شویه‌ها برای پاک‌سازی و از بین بردن میکروب های داخل دهان استفاده می شود، به طرز شگفت‌آوری برای کاربردهای دیگری بسیار مناسب و مطلوب است و می‌توانید از آن استفاه نماید.
از آنجا که دهان‌شویه‌ها خواص آنتی باکتریال دارند، می‌توانند در پاک‌سازی و میکروب‌زدایی برخی از قسمت‌های مختلف خانه‌هایمان مؤثر باشند. شما می‌توانید از دهان‌شویه‌ها برای پاک‌سازی و میکروب‌زدایی ماشین لباس‌شویی، توالت‌ها‌، تمیز کردن سینک‌ها و حتی گل‌های قطع‌شده استفاده شوند. در ادامه به توضیح این موارد خواهیم پرداخت:
کاربرد دهان‌شویه برای تمیز کردن ماشین لباس‌شویی
برای تمیز کردن ماشین لباس‌شویی، می‌توانید یک فنجان دهان‌شویه را داخل ماشین لباس‌شویی بریزید و سپس ماشین لباس‌شویی را روشن کنید و اجازه دهید چند دور بچرخد. آنتی سپتیک(antiseptic) که یک ضدعفونی‌کننده قوی می‌باشد، می‌تواند باعث تمیزی و میکروب‌زدایی ماشین لباس‌شویی شود.
کاربرد دهان‌شویه در میکروب‌زدایی سرویس بهداشتی
برای میکروب‌زدایی سرویس بهداشتی می‌توانید یک فنجان دهان‌شویه را داخل توالت بریزید و سپس به مدت 30 دقیقه اجازه دهید تا باقی بماند. سپس از برس استفاده کرده و کاملاً آن را تمیز کنید. 
حالا سرویس بهداشتی شما کاملاً تمیز و از عاری از هرگونه میکروب می‌باشد.
پاک‌سازی سینک از موارد پرکاربرد دهان‌شویه 
برای پاک‌سازی سینک‌های پر از جرم می‌توانید از یک فنجان دهان‌شویه استفاده نمایید؛ یک فنجان دهان‌شویه را در داخل سینک بریزید و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه بماند. بعد از 30 دقیقه با آب گرم شست‌وشو دهید؛ حالا سینک شما کاملاً تمیز است.
کاربرد دهان‌شویه در نگهداری طولانی‌مدت گل‌ها
آنتی سنتیک در دهان‌شویه به شما در نگه داشتن طولانی‌مدت گل‌ها در خانه کمک می‌کند؛ برای این کار ابتدا مقداری از پایین شاخه را قطع کنید و سپس یک قاشق غذاخوری دهان‌شویه را داخل گلدان بریزید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی