[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پرونده جعل استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شد، روزنامه شیراز نوین

پرونده جعل باشگاه استقلال بعد از رسیدگی در پلیس آگاهی تهران بزرگ به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شد. به گزارش تسنیم، براساس شکایت علی‌رضا خانی در تاریخ نهم آذرماه سال جاری علیه علی احمد خطیر و فرشید هاشم سمیعی، پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک تهران تشکیل و برای بررسی ادعاهای مطرح‌شده، این پرونده به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع داده شد.
پلیس آگاهی بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام داده و نتیجه نهایی را به مقامات قضایی اعلام کرده است؛ همچنین براساس اطلاعات کسب‌شده، این پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شده است.
ماجرای پرونده جعل باشگاه استقلال چه بوده است؟
چندی پیش هدایت مببینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ادعایی مبنی بر جعل امضایش از سوی مسئولان استقلال مطرح کرد که در ادامه نیز علی‌رضا خانی، عضو هیئت‌مدیره استقلال با این ادعا که اثر انگشت و امضایش از سوی فرشید سمیعی، دیگر عضو هیئت‌مدیره جعل شده از او و علی خطیر، مدیرعامل باشگاه شکایت کرده است؛ این ماجرا مربوط به قرارداد منزل گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال است.
پس از طرح چنین ادعاهایی وزارت ورزش به این موضوع ورود کرد و وزیر ورزش و جوانان، حراست این وزارتخانه را مأمور پیگیری جدی این موضوع کرده است و برخی از افرادی که در این پرونده شاکی هستند ادعا می‌کنند پای پلیس آگاهی به این پرونده باز شده و شکایت کرده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی