[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

سرهنگ افرامن سرپرست معاونت اجتماعی فراجا شد ، روزنامه شیراز نوین

با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان فارس انجام شد:
سرهنگ افرامن سرپرست معاونت اجتماعی فراجا شد 

سردار ملک‌زاده: معاونت اجتماعی یک رده عملیاتی است

به گزارش دریافتی شیرازنوین از پایگاه خبری پلیس فارس، طی مراسمی با حضور جانشین فرماندهی فراجا در فارس، سرهنگ حمید افرامن به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی پلیس فارس معرفی و منصوب شد. جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به مأموریت‌های معاونت اجتماعی در فراجا، گفت: معاونت اجتماعی یک رده عملیاتی است.
سردار «یوسف ملک‌زاده» در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: اگر معاونت اجتماعی در مأموریت‌های مختلف پلیسی به نحو احسن به وظایف خود عمل کند، به تبع آن حضور فیزیکی پلیس در جامعه کمتر خواهد شد. وی با بیان اینکه امنیت و احساس امنیت در یک جامعه بسیار مهم هستند، گفت: اقدامات معاونت اجتماعی باعث بالا بردن احساس امنیت در جامعه می‌شود. جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به قدرت رسانه‌ها، سواد رسانه‌ای و موضوع روایتگری اول، تصریح کرد: روایتگری اول، به موقع و مناسب در هر موضوع اجتماعی بسیار مهم است و معاونت اجتماعی باید در این مسیر خوب و به موقع عمل کند. سردار ملک‌زاده با بیان اینکه پلیس به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در جامعه است، گفت: اقدامات معاونت اجتماعی باید به‌گونه‌ای باشد که از تبدیل شدن مسائل اجتماعی و فرهنگی به موضوعات امنیتی در جامعه خودداری شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس افزود: معاونت اجتماعی به عنوان سخنگوی پلیس، باید عملکرد، اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی در راستای حفظ نظم و امنیت را به خوبی در جامعه ارائه دهد.
در ادامه، طی حکمی که توسط سرهنگ دوم «اکبر عقدکی» رئیس اداره ارزشیابی و انتصابات بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس قرائت گردید، سرهنگ دوم «حمید افرامن» به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس معرفی و منصوب شد و با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های ارزنده سرهنگ «کاووس محمدی» در مدت زمان تصدیگری این پُست، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در پایان این مراسم، سرهنگ حمید افرامن طی سخنانی، عمده‌ترین برنامه‌های خود را تعامل با ادارات و سازمان‌های متولی امنیت و احساس امنیت و هم‌افزایی با آنان، پیگیری و انجام اقدامات اثربخش فرهنگی و اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه، افزایش منزلت اجتماعی پلیس و پیگیری برنامه‌های اثربخش با هدف تحقق پلیس جامعه‌محور عنوان کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی