[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم در ستاد انتظامی فارس ، روزنامه شیراز نوین

برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم
 در ستاد انتظامی فارس 

با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان، مراسم افتتاحیه مسابقات استانی قرآن کریم ویژه همسران کارکنان، اعضای وابسته و فرزندان آنان در ستاد انتظامی استان برگزار شد. 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، در این مراسم که در سالن «الغدیر» ستاد انتظامی استان فارس برگزار شد، سردار «یوسف ملک زاده» جانشین فرمانده انتظامی استان، حجت الاسلام و المسلمین «سید بهروز زمانی اصل» رئیس عقیدتی سیاسی و جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی 
حضور داشتند.
در این مراسم، سردار ملک زاده طی سخنانی گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم در راستای ترویج و ارتقای فرهنگ قرآنی در بین کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنان بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات، معضلات و ناهنجاری‌های موجود در جامعه امروزی نشئت گرفته از فاصله گرفتن افراد از فرهنگ قرآنی است.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: کسانی که با قرآن مأنوس شوند، به موفقیت رسیده و اثرات آن را در زندگی خود به وضوح مشاهده می‌کنند.
سردار ملک زاده با تقدیر و تشکر از مجموعه عقیدتی سیاسی استان فارس در راستای برگزاری مسابقات قرآنی، افزود: امروز پلیس در جبهه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد و ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنان نقش بسزایی در بهتر انجام دادن مأموریت‌ها دارد.
شایان ذکر است، مسابقات استانی قرآن کریم ویژه همسران کارکنان، اعضای وابسته و فرزندان آنان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ یک جزء، حفظ 3 جزء، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح یک و درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح 2 برگزار می‌شود.
نفرات برتر این دوره از مسابقات پس از پایش مجدد توسط داوران و کارشناسان اداره قرآن، عترت و نماز معاونت تبلیغات و روابط عمومی، به مسابقات سراسری قرآن کریم انتظامی جمهوری اسلامی ایران راه پیدا می‌کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی