[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

جابه‌جایی ۲۶میلیون تن کالا از مبادی فارس، روزنامه شیراز نوین

علیرضا راستیار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از جابه‌جایی بیش از 26میلیون و 617هزار تن کالا از مبادی استان فارس در نه‌ماهه نخست سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، علیرضا راستیار از جابه‌جایی بیش از 26میلیون و 617هزار تن کالا در 9ماهه سال جاری از مبادی استان فارس خبر داد و افزود: تعداد بارنامه‌های صادره در 9ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.
علیرضا راستیار تأکید کرد: طی این بازه زمانی، بیش از 2میلیون بارنامه توسط شرکت‌های حمل و نقل فعال کالا در استان فارس صادر شده است.
در ادامه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: میزان افزایش جابه‌جایی کالا طی 9ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 11 درصد رشد داشته است. وی اشاره کرد: ﺳﻴﻤﺎﻥ، ﺍﻭﺭﻩ، ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺑﻨﺰﻳﻦ، گوجه‌فرنگی، آهن اسفنجی، ﺧﺎک ﻧﺴﻮﺯ، ﮔﺎﺯﻭﺋﻴﻞ، ﺳﻴﻤﺎﻥ ﻓﻠﻪ، ﺷﻤﺶ ﻓﻮﻻﺩ و ﺳﻨﮓ ﻻﺷﻪ کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه هستند. راستیار در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: 361 شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند و رانندگان توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر، قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.
به گفته وی، هم‌استانی‌ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی