[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ورزشگـــاه یا نمایشگاه خودرو ، روزنامه شیراز نوین

سومین پایگاه قهرمانی کشتی در استان تهران افتتاح شد. به گزارش ایسنا، علی‌رضا دبیر در حاشیه افتتاح سومین پایگاه قهرمانی کشتی تهران به نام شهیدان خدمت در منطقه خاوران تهران، درباره نامه به رئیس جمهور برای دریافت مجوز واردات خودرو برای ۲۱ کشتی‌گیر و مربی، اظهار کرد: اکثر فدراسیون‌ها دارند اسم می‌دهند. دیوان عدالت اداری بحث تبعیض را مطرح کرده بود؛ یعنی همه رشته‌ها باید باشند. روی همین حساب، کشتی ورزش اول ایران است و ما نیز ۲۱ قهرمان جهان و المپیک را معرفی کردیم.
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به بازسازی و افتتاح خانه‌های کشتی در تهران، خاطر نشان کرد: جمعیت کشتی را از ۳۰ هزار نفر به ۴۰۰ هزار نفر رساندیم و برای اینکه این جمعیت باز هم افزایش پیدا کند، باید پایگاه‌های قهرمانی کشتی در تهران زیاد شود. در مرحله نخست ۵ سالن از شهرداری گرفتیم و قرار است در مرحله دوم نیز ۱۰ سالن کشتی از شهرداری تهران بگیریم.
وی تصریح کرد: ما این سالن‌ها را در محلات کم‌برخوردار می‌گیریم؛ چراکه کشتی در این محلات جواب می‌دهد؛ امیدوارم این اتفاق الگوی همه کشور شود. هیئت‌های کشتی ما نیز این بحث را دنبال می‌کنند. بابت هر معتاد، شهرداری‌ها ۲۵۰هزار تومان هزینه می‌کنند؛ یک‌چهارم این پول را خرج ورزش کنند اتفاقی نمی‌افتد و خانواده‌ها نیز از هم نمی‌پاشند. ما با کشتی آسیب‌های اجتماعی را پایین می‌آوریم و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را پر می‌کنیم؛ کشتی ورزش اول مملکت است و در این محلات جواب می‌دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی