[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

فرمـــول مربـــی خارجـــی بــرای والیبــال، روزنامه شیراز نوین

در نشست شورای مشورتی فدراسیون والیبال بیشتر اعضا معتقد به سرمربی‌گری لورنزوتی یا پیاتزا  بودند و کمترین توجه را به هاینن داشتند. به گزارش ایسنا، چهارمین نشست شورای مشورتی که جایگزین کمیته فنی شده است یکشنبه، دهم دی با حضور کارشناسان و پیشکسوتان والیبال ایران به ریاست وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال برگزار ‌شد تا چهار گزینه نهایی هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران مورد ارزیابی و بررسی دقیق قرار گیرند.
ویتال هاینن(بلژیک)، آنجلو لورنزوتی(ایتالیا)، سعید معروف(ایران) و روبرتو پیاتزا(ایتالیا)، چهار گزینه اصلی مدنظر برای هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند که در نشست شورای مشورتی والیبال مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌اند.
شنیده شده از بین این گزینه‌ها هاینن با کمترین اقبال از سمت اعضای شورا مواجه شده است؛ از جمله دلایل آن هم این است که هاینن مربی حاشیه‌داری است و از طرف دیگر از تیم ملی لهستان هم کنار گذاشته شد و گربیج جایش را گرفت.
اعضای حاضر در نشست مشورتی فدراسیون از بین این چهار گزینه، بیشتر تمایل به انتخاب لورنزوتی یا پیاتزا داشتند و در واقع کفه ترازو برای این دو مربی به یک اندازه سنگین بود. علاوه بر این شنیده شده هر دو مربی با حضور توتولو و سعید معروف در کادر فنی خود مشکلی ندارند و موافقت کرده‌اند.
به‌جز چند نفر از حاضران در جلسه شب گذشته، بقیه نفرات اعتقاد داشتند که سعید معروف بهتر است به‌عنوان دستیار در کادر فنی حضور داشته باشد.
در نهایت هر کدام از اعضا به صورت محرمانه اسامی هشت نفر را برای حضور در کمیته فنی فدراسیون که تصمیم نهایی را در مورد سرمربی تیم ملی می‌گیرد به صورت کتبی به سرپرست فدراسیون داده‌اند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی