[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جانب‌داری سیاسی از احزاب، ممنوع ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس: به همه فرمانداران و بخشداران تکلیف کرده‌ام که صندوق رأی، امانت مردم است
جانب‌داری سیاسی
از احزاب، ممنوع 

دکتر ایمانیه: در انتخابات پیش رو، دستگاه اجرایی کشور هیچ سوگیری و جناح‌بندی ندارد

نماینده عالی دولت در فارس در ارتباط تلفنی با گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه یک، از اقدامات انجام شده در فارس برای حل مشکلات مزمن شده مردم خبر داد و تصریح کرد: به همه فرمانداران و بخشداران تکلیف کرده‌ام که صندوق رأی، امانت مردم نزد ماست؛ هیچ‌کس حق ندارد با جانب‌داری و سوگیری از آن سوءاستفاده نماید.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه شامگاه دوشنبه در ارتباط تلفنی با گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه یک، از اهم اقدامات انجام شده در استان فارس برای افزایش مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری سخن گفت.
استاندار فارس با اشاره بر اینکه بنا بر سیاست و اعتقاد دولت سیزدهم، طرفدار هیچ فرد و جناحی نیستیم، افزود: در انتخابات پیش رو، دستگاه اجرایی کشور هیچ سوگیری و جناح‌بندی ندارد؛ دستگاه‌های اجرایی فارس با برگزیدگان کارآمد که در راستای منافع نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم کار کنند، همکاری و هم‌افزایی خواهند داشت.
استاندار فارس در بخش دیگر سخنان خود به سلامت و امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: سلامت و امنیت انتخابات دو خواسته مهم و جدی رهبر معظم انقلاب است و دولت وظیفه دارد برای تحقق خواسته ولی امر مسلمین، اهتمام کافی و لازم را داشته باشد؛ لذا با جدیت به همه فرمانداران و بخشداران تکلیف کرده‌ام که صندوق رأی، امانت مردم نزد ماست. هیچ‌کس حق ندارد با جانب‌داری و سوگیری از آن سوءاستفاده نماید و قاطعانه با تخلف هم برخورد خواهد شد.
ایمانیه در انتها از تمهیدات اتخاذشده برای استقرار امنیت در انتخابات سخن گفت و اظهار داشت: برای برقراری امنیت در مکان‌های اخذ رأی هم از نظر سخت‌افزاری و هم از نظر نرم‌افزاری و همچنین امنیت صندوق انتخابات نیز تمهیدات قابل توجهی در فارس اتخاذ شده است و ستاد انتخابات استان با جدیت همه مسائل و موارد مرتبط را به صورت لحظه‌ای رصد و پیگیری می‌نماید تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم شریف استان، در انتخابات پیش رو باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی