[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مورایس ماندگار شد، یحیی می رود؟!، روزنامه شیراز نوین

ساعاتی دیگر اعلام رسمی در خصوص آینده نیمکت پرسپولیس صورت خواهد گرفت. 
به گزارش ورزش سه، سرمربی پرسپولیس بار دیگر استعفا داد؛ این‌بار اما جدی و کاملاً مصر!
یحیی گل محمدی بعد از توقف تیمش برابر مس رفسنجان و در شرایطی که کاملاً مشخص بود روی این موضوع فکر کرده بود، استعفای خود را در نشست خبری پایان این بازی اعلام کرد. سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری و در شرایطی که بابت علمکرد تیمش و نتیجه به دست‌آمده کلافه و ناراضی بود گفت: مشکلات مالی و امکاناتی داشتیم؛ با این شرایط من شخصاً نمی‌توانم ادامه دهم. 3 ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم، اما حرکتی که باعث دل‌گرمی باشد را باشگاه انجام نداد. از اینجا از همه پرسپولیسی‌ها که با من در این 4 سال همراه بودند، تشکر می‌کنم. امیدوارم هر کسی که می‌آید، موفق باشد.
سرمربی پرسپولیس به هر آنچه که شاید می‌توانست در این تیم دست یابد رسید، اما جاه‌طلبی ادامه‌دار هواداران این تیم و شرایطی که پیش روی او قرار دارد و رقابتی ناعادلانه را شکل داده، باعث شده تا او اکنون تصمیم نهایی خود را در این زمینه اعلام کند.
این هفتمین باری است که یحیی گل‌محمدی اعلام پایان همکاری با پرسپولیس می‌کند؛ از این تعداد طی آماری جالب پنج بار در دوره مدیریت رضا درویش اتفاق افتاده است؛ با این‌حال اکنون به نظر می‌رسد همه‌چیز مهیای قطع همکاری طرفین باشد. نه یحیی تمایلی برای ادامه همکاری دارد و نه حوصله بازگشتی دوباره و جنگیدن برای خواسته‌هایی که مدعی است در جهت رفاه تیم است و هرگز مهیا نمی‌شود و از سوی دیگر گمانه‌زنی برای جانشین او کاملاً جدی دنبال می‌شود.
با این‌حال باشگاه پرسپولیس در تلاش است طی 24 ساعت آتی جلسه‌ای با سرمربی مستعفی خود برگزار کرده و شنونده حرف‌ها و دلایل او برای این تصمیم باشند. هرچند شاید حتی برگزاری این جلسه نیز اتفاق نیفتد و با رد آن توسط یحیی گل‌محمدی، این باشگاه به دنبال انجام کارهای جانشینی به صورت جدی‌تر باشد.
سرمربی پرسپولیس برخلاف ادعای علی‌رضا بیرانوند که در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی از یحیی گلایه کرده بود، در جمع برخی بازیکنان این تیم صحبت‌های خود را نیز بعد از استعفا مطرح کرد و درخواست آنها نیز برای اینکه به کار ادامه دهد را نیز بی‌پاسخ گذاشت و رد کرد.
طبق آخرین گمانه‌زنی‌ها، یحیی بعد از هفتمین استعفای دوران حضورش در پرسپولیس، به صورت قاطعانه روی تصمیم خود پافشاری دارد و حتی دوستانش نیز نتوانستند او را از این موضوع منصرف کنند. ضرب‌الاجل 24ساعته نیز نشان می‌دهد که اتفاقاً این‌بار قرار است خیلی زود در خصوص این موضوع جمع‌بندی صورت گرفته و باید منتظر حضور سرمربی جدید روی نیمکت این تیم برای نیم‌فصل دوم ماند.
همچنین مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی اعلام کرد سرمربی پرتغالی این باشگاه به کار خود در اصفهان ادامه خواهد داد.
 منوچهر نیکفر در اصفهان تأیید کرد که ژوزه مورایس با وجود اتفاقات و حواشی روز گذشته در نهایت پس از صحبت‌های بیشتر با مجموعه مدیریتی سپاهان به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.
نیفکر گفت: آقای مورایس یک مهره ارزشمند و یک چهره قابل احترام در فوتبال ایران است و باشگاه سپاهان قصد نداشت به هیچ‌وجه این سرمربی را از دست بدهد؛ بنابراین صحبت‌های فشرده‌ای در 24 ساعت گذشته با وی انجام شد و ما توانستیم برای ماندن در سپاهان قانعش کنیم. 
نیکفر در ادامه اظهار کرد: مورایس بابت اتفاقات روز گذشته و بازی قبل بسیار متأثر بود و تصمیمش را برای جدایی گرفته بود، ولی درنهایت با توجه به شرایط خاص سپاهان و پتانسیلی که در تیم می‌بیند و همچنین با در نظر گرفتن برنامه‌های آتی باشگاه در سپاهان به کار خود ادامه خواهد داد. من خوشحالم چیزی که هواداران سپاهان می‌خواستند، اتفاق خواهد افتاد.
به گفته نیکفر، برنامه سپاهان در روزهای آینده برنامه‌ریزی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و نیم‌فصل دوم لیگ خواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی