[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رهبر معظم انقلاب: جنایتکاران از هم‌اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود، روزنامه شیراز نوین

رهبر معظم انقلاب:     
جنایتکاران از هم‌اکنون آماج قطعی
سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود

 رهبر معظم انقلاب اسلامی درپی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، در پیامی تأکید کردند: جنایتکاران سنگدل از هم‌اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و بدانند که این فاجعه‌آفرینی پاسخ سختی درپی خواهد داشت باذن‌الله.
به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درپی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است.
بسم الله الرّحمن الرّحیم
دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.
ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگرگوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم‌اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه‌آفرینی پاسخ سختی درپی خواهد داشت باذن‌الله.
اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت‌دیده با آنان همدل و همراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم. روح مطهر شهیدان ان‌شاءالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ طاهره(س) است. با مجروحان حادثه همدردی می‌کنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.
سیّدعلی خامنه‌ای   13/10/1402 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی