[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جهاد عمرانی در پروژه شهید استوار، روزنامه شیراز نوین

بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری در دهمین ایستگاه خود به شهرداری منطقه ۷ شیراز رسید که این سلسله‌بازدیدها با هدف تکریم ارباب‌رجوع، خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد امیدآفرینی انجام می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری در دهمین ایستگاه خود به شهرداری منطقه ۷ رسید که این سلسله‌بازدیدها با هدف تکریم ارباب رجوع، خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد امیدآفرینی انجام می‌شود.
 کار جهادی و انقلابی در منطقه ۷
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص بازدید نظارتی از شهرداری منطقه ۷ اظهار کرد: شهرداری منطقه ۷ شیراز منطقه‌ای کم‌برخوردار است و در این بازدید، دیدار چهره به چهره با شهروندان، یاوران شورا و همکاران انجام و تصمیمات لازم در راستای پیشنهادات و دغدغه‌های آنها اتخاذ شد. سید ابراهیم حسینی افزود: در این دیدار چندساعته، طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی، هم دیدار با شهروندان و مراجعان برای رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان صورت گرفت و هم گزارشی از کارها، مسائل، موانع و استعدادها و توانمندی‌های منطقه ۷ انجام شد. وی ضمن اظهار رضایت از گزارش شهردار این منطقه، گفت: شهرداری منطقه ۷ هم در حوزه درآمدی و هم در حوزه اجرایی پروژه‌ها وضعیت خوبی دارد و کار جهادی و انقلابی در این منطقه، کاملاً نمایان و مشهود است.  
 تحولات عمرانی در شهرداری منطقه ۷
شهردار شیراز نیز با بیان اینکه در میز خدمت چندساعته منطقه ۷ شهرداری شیراز پاسخ‌گوی بیش از ۵۰ نفر از مراجعان و شهروندان بودیم، اظهار داشت: مواردی وجود داشت که باید در سطحی بالاتر از منطقه به آنها رسیدگی می‌شد. محمدحسن اسدی افزود: پس از میز خدمت و پاسخ‌گویی به شهروندان و یاوران شورا، مطابق بازدیدهای نظارتی پیشین با کارکنان این منطقه دیدار چهره به چهره انجام شد. وی با تصریح بر تحولات عمرانی و خدمات شهری در این منطقه بیان کرد: منطقه ۷ با وجود قرار گرفتن در محدوده کم‌برخوردار و اضافه شدن تعدادی مناطق روستایی طی یک دهه گذشته در آن و صرف بخشی از درآمدهای شهرداری در این مناطق و حاشیه‌های آنها، تحولات عمرانی و خدمات شهری قابل‌قبولی را رقم زده است. شهردار کلان‌شهر شیراز تصریح کرد: در این منطقه تعداد پروژه‌ها و تنوع آنها مثال‌زدنی است. این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با اشاره به اجرای متنوع پروژه‌های عمرانی، خدمات شهری، محرومیت‌زدایی، سرمایه‌گذاری، جهش‌های عمرانی و جهش آسفالت تصریح کرد: پروژه بزرگ‌راهی سردار شهید استوار با عرض ۸۰ متر و طول ۵.۵ کیلومتر در این منطقه به صورت شبانه‌روزی در حال اجراست که در دهه فجر سال جاری به افتتاح و بهره‌برداری برسد و زیر بار ترافیک قرار بگیرد.
 اقدام ویژه برای رفع مشکل فاضلاب و آب‌های سطحی
نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تصریح بر بازدیدهای دوره‌ای از حوزه‌های مختلف شهرداری گفت: در بازدید از شهرداری منطقه ۷، دیداری با شهروندان و همکاران در این منطقه انجام شد و پس از آن طی یک جلسه، اقدامات، عملکرد، مسائل و مشکلات و ظرفیت‌های این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.محمود صفایی تصریح کرد: بخشی از این بازدید چندساعته به دیدار چهره به چهره با شهروندان اختصاص یافت که امیدواریم مشکلات شهروندان مرتفع شده و زمینه رضایتمندی آنان را فراهم کرده باشیم. صفایی درباره کلنگ‌زنی وآغاز عملیات اجرایی سایر پروژه‌ها در دهه فجر نیز گفت: در دهه فجر، پروژه‌های خوبی در این منطقه کلنگ‌زنی خواهد شد که امیدواریم با بهره‌برداری از آنها تحول اساسی در زیرساخت‌های شهرداری منطقه اتفاق بیفتد.
 همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان با شهرداری
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در دهمین بازدید نظارتی از مناطق که در شهرداری منطقه ۷ شکل گرفت، اظهار کرد: در این بازدید، ضمن آشنایی با فعالیت همکارانمان در این منطقه و شنیدن گزارش عملکرد این حوزه، بحث‌هایی نیز در خصوص روند پیشرفت پروژه‌ها، برنامه‌ها و موانع‌ و چالش‌های موجود رد و بدل شد. سیده مریم حسینی در خصوص اهمیت این میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان گفت: یکی از برنامه‌های خوب شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری شیراز، همین بازدیدها و دیدارهای عمومی است که در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان صورت می‌گیرد که علاوه بر شنیدن بدون واسطه و آگاهی از مشکلات آنها، می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان مؤثر باشد.
 تلاش شهرداری برای بهبود شرایط
شهردار منطقه ۷ شیراز نیز در این بازدید نظارتی اظهار کرد: در این دیدار چهره به چهره و میز خدمت که جهت بهبود شرایط خدمت‌رسانی برای خدمت به مردم این منطقه برگزار شد، مسائل مطرح‌شده در حد امکان و مناسب با شرایط قوانین شهرداری، رفع شد. علی امینی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا درراستای خدمت‌رسانی بهتر و فراهم کردن شرایط و بهبود شرایط زندگی در این منطقه گام برداریم که بتوانیم به نحوی بهتر پاسخ‌گوی مردم باشیم.وی در خصوص پروژه‌های شهرداری منطقه ۷ اظهار کرد: بخشی از این منطقه دارای محرومیت است که پروژه‌های محرومیت‌زدایی برای آن در نظر گرفته شده است که بخشی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بوده و بعضی در سال ۱۴۰۳ که پروژه‌های بسیار مهمی نظیر ایجاد فضای آموزشی، تفریحی، ورزشی و بهبود شرایط خدمات شهری هستند و در راستای رفع محرومیت‌زدایی حرکت می‌کنند. امینی همچنین با اشاره به ایجاد فضاهای ورزشی و بوستانی در این منطقه گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیز برای بهبود شرایط این منطقه تعریف شده است‌.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی