[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پیام‌های تسلیت فارابی و مرکز گسترش و تصویر شهر در پی حادثه تروریستی کرمان، روزنامه شیراز نوین

بنیاد سینمایی فارابی، مؤسسه تصویر شهر و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پیام‌های جداگانه‌ای حمله تروریستی کرمان را که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان شده است را تسلیت گفتند. در پی جنایت تروریستی زائران و مردم بی‌گناه در مسیر گلزار شهدای کرمان، بنیاد سینمایی فارابی با صدور پیامی ضمن اعلام هم‌دردی با  ملت ایران، خواستار مجازات و انتقام سخت عوامل و آمران این جنایت کور و ننگین شد. به گزارش ایسنا به‌نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، متن پیام به این شرح است: «ما ملت امام‌ حسینیم؛ معنای عمیق این دیدگاه ایمانی و آرمانی این‌بار در جوار گلزار شهدای کرمان متجلی شد؛ آن هنگام که دستان ناپاک و خبیث، تاب تجدید بیعت خیل عاشقان انقلاب اسلامی را با سردار قهرمان شهید خود نداشتند و فرزندان مظلوم ایران را به خاک و خون کشیدند. لکه ننگ این جنایت تروریستی تا ابد بر دامن طراحان و مجریان خواهد ماند و دل‌های همه وجدان‌های آگاه بیدارتر خواهد شد. بنیاد سینمایی فارابی همدل و هم‌زبان با هنرمندان و سینماگران ایران با تسلیت آن فاجعه دل‌خراش و غم‌بار به رهبری معظم، مردم شریف ایران و خانواده‌های داغ‌دار مردم کرمان، امید دارد با  شناسایی سریع‌تر قاتلان اصلی، دست پلید طراحان صهیونیستی و سفاک آن، پشت صحنه این جنایت برای مردم حقیقت‌طلب در سراسر دنیا روشن شود و مزدوران و عاملان اجرایی این جنایت نیز دستگیر و مجازات و گرفتار عقوبت سخت الهی شوند».
پیام تسلیت مؤسسه تصویر شهر در پی اقدام تروریستی کرمان
«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
غم و اندوه حادثه تروریستی کرمان دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. جنایتی بزرگ در سالگرد سردار دل‌ها که ده‌ها تن از هم‌وطنانمان را در خون خود غلتاند؛ به راستی که ما ملت شهادتیم. مؤسسه تصویر شهر ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی تلخ و ددمنشانه که نشان از حرکات غیر انسانی و متوحش برای ضربه وارد کردن به ایران اسلامی دارد، شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان مؤمن و مسلمان را به تمامی مردم شریف ایران تسلیت می‌گوید و برای تمام شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل خواستار است.
پیام تسلیت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به مناسبت حادثه تروریستی کرمان و شهادت هم‌وطنانمان
مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی با انتشار پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد. در پی حمله تروریستی چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه و شهادت عده‌ای از هم‌وطنانمان در کرمان و زخمی شدن تعدادی دیگر از آنها مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی پیامی منتشر کرد. در این پیام نوشته شده است: «ایران، در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که یاد و خاطره‌ قهرمانی‌ها و مهرش به وطن و مردمش، ماندگار است، دوباره سوگوار شد. دیروز زنان، مردان و کودکان به مسلخ رفتند تا ثابت شود دشمن همچنان ناجوانمردانه می‌جنگد و آرامش، وحدت ملی و امنیت ما را نشانه گرفته است.  مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و ابراز هم‌دردی با خانواده‌های معظم شهدا از خداوند متعال برای مجروحان عافیت و برای بازماندگان صبر مسئلت دارد».

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی