[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خیران، زندانیان جرائم غیرعمد را آزاد کردند ، روزنامه شیراز نوین

سرتیپ‌ پاسدار یداله بوعلی گفت: آزادی ۲۵۷۴ نفر از زندان طی ۱۴ مرحله اجرای طرح نذر رهایی یک آمار درخشان برای فارس است. به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، آیین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد «نذر رهایی» با حضور فرمانده سپاه فجر، رئیس کل دادگستری فارس و ریاست ستاد دیه در سالن همایش اداره کل زندان‌ها برگزار شد.
سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری چهاردهمین مرحله از آیین طرح نذر رهایی هستیم، گفت: در این مرحله از نذر رهایی با مشارکت خیران نیک‌اندیش فارس، ۱۱۱ زندانی جرائم غیرعمد آزاد و جمعاً ۳۳۰ پرونده قضایی حل و فصل شده و از زندانی شدن افراد جلوگیری شده است.
وی با بیان اینکه «نذر رهایی» یک طرح شاخص فرهنگی و اجتماعی در سطح کشور است، گفت: آزادی ۲۵۷۴ نفر از زندان طی ۱۴ مرحله اجرای طرح نذر رهایی یک آمار درخشان برای فارس و نشان‌دهنده همکاری و تعامل دستگاه‌ها و حضور و مشارکت فعال خیران استان است.
سردار بوعلی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌های قضایی در این مرحله بیش از ۱۲۵میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: در اجرای موفق این طرح خواهران و برادران بسیجی استان فارس با محوریت نواحی بسیج نقش فعالی داشته‌اند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی