[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

احتکار تست قند خون شکست خورد، روزنامه شیراز نوین

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی خبر داد:
احتکار تست قند خون شکست خورد 
کشاورز: کشف حدود 10هزار بسته نوار تست قندخون احتکارشده در شیراز

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از کشف نوار تست قندخون احتکارشده در شیراز خبر داد. به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، «محمدامین کشاورز» گفت: در بازرسی‌های انجام شده در سطح عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی در شیراز، حدود 10هزار بسته نوار تست قندخون احتکار شده که خارج از زنجیره مجاز تأمین شده و با قیمت چند برابری به فروش می‌رسیده است، توسط کارشناسان تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه کشف شد.
او با بیان اینکه تمامی کالاهای احتکارشده در این بازرسی توقیف و متخلفان نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شدند، ادامه داد: از آنجایی که نوار تست قندخون احتکارشده، جزو کالاهای مشمول ارز یارانه دولتی است، باید با قیمت مصوب دولتی مندرج در سایت imed.ir به فروش برسند و این موضوع، اهمیت دوچندان استعلام قیمت مصوب تجهیزات و ملزومات پزشکی مصرفی در این سایت را نشان می‌دهد. کشاورز از شهروندان خواست تا برای استعلام قیمت تجهیزات و ملزومات پزشکی، به سایت imed.ir مراجعه کنند و نیز لوازم مورد نیاز خود را به صورت آنلاین یا حضوری، از داروخانه‌ها و کالای پزشکی‌های دارای مجوز در سایت imed.ir تهیه کنند.
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه تجهیزات پزشکی، موضوع را به سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت اطلاع 
دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی