[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

درخشش ورزشکاران فارس در مسابقات گلوله‌زنی کشور، روزنامه شیراز نوین

چهارمین دوره مسابقات کشوری تیراندازی با سلاح گلوله‌زنی جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی استان قم برگزار شد و تیراندازان فارس ضمن کسب عناوین انفرادی در بخش تیمی کلاس 900 متر قهرمان این مسابقات شدند.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، چهارمین دوره مسابقات تیراندازی با سلاح گلوله‌زنی در مسافت‌های ۳۰۰، ۶۰۰ و ۹۰۰ متر به میزبانی شهر قنوات قم با حضور ۱۳۴ ورزشکار تیرانداز از اقصی‌نقاط کشور برگزار گردید و نفرات برتر معرفی شدند.
در بخش انفرادی کلاس ۳۰۰ متر، مهدی مددی از استان مرکزی قهرمان شد و محمدحسین علی آبادی از فارس و مهدی شیخ زاده از هرمزگان در رده‌های دوم و سوم ایستادند.
در بخش انفرادی کلاس ۶۰۰ متر خوارزم فرزانه از استان تهران، محسن رفعتی از استان فارس و سید مصطفی موسوی از استان قم عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
در بخش انفرادی کلاس ۹۰۰ متر، محمد مهرزاد از استان تهران بر سکوی نخست ایستاد، بهنام مولایی از خوزستان نایب‌قهرمان شد و عنوان سومی به مهدی شیخ زاده از استان هرمزگان رسید؛ محمدحسین علی آبادی از استان فارس هم مقام چهارم این بخش را از آن خود کرد.
در بخش تیمی کلاس ۳۰۰ متر، تیم شهید هاشمی قم به‌ عنوان قهرمانی رسید و تیم فارس با ترکیب محمدحسین علی آبادی، محسن رفعتی، محمد خورشیدی، نادر کشاورز و آریا قاعدی بر سکوی دوم ایستاد.
در ۶۰۰ متر تیمی، تهران قهرمان شد و تیم شهید هاشمی قم هم در جایگاه سوم قرار گرفت.
در ۹۰۰ متر هم تیم فارس با ترکیب محمدحسین علی آبادی، محسن رفعتی، قاسم باقری، هادی قاعدی  و نادر کشاورز قهرمان شد.
در پایان مسابقات به نفرات برتر، حکم، مدال، تندیس و جایزه نقدی اهدا شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی