[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اخطار استاندار به دستگاه‌های خدمات‌رسان، روزنامه شیراز نوین

 در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید؛
اخطار استاندار به دستگاه‌های خدمات‌رسان

محمدهادی ایمانیه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، خطاب به دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه آب، برق و گاز گفت: به هیچ وجه و بدون هماهنگی قبلی با کارگروه تسهیل، اجازه مسدود کردن حساب‌های بخش خصوصی به دلیل بدهی را ندارید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، پانصد و شصت و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، عصر دیروز به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در سالن شهید قاضی استانداری برگزار و مشکلات ۲۳ بنگاه اقتصادی و تولیدی فارس بررسی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات آنان اتخاذ شد.
استاندار فارس در جریان این جلسه با اشاره به اینکه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و تسهیل در امور آنها مکلف به همکاری و هم‌افزایی هستیم، اظهار داشت: وحدت کلمه در دستگاه‌های دولتی یکی از ارکان اصلی رفع مشکلات و تسهیل در امور تولیدکنندگان و بنگاه‌های اقتصادی است؛ لذا تصمیم واحد در کمیته‌های کارشناسی اتخاذ شود، سپس راه‌های حل مشکلات پیش روی تولیدکنندگان در این جلسه پیشنهاد شود.
ایمانیه از رویکرد دولت سیزدهم برای حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی و رفع موانع و مشکلات آنها سخن گفت و افزود: بخش دولتی تلاش می‌کند راه را برای سرمایه‌گذاران باز کند، اما بخش خصوصی هم باید با تمام قوا به میدان بیاید.
وی خطاب به دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان، به‌ویژه دستگاه‌هایی همچون آب، برق و گاز اخطار داد که بدون هماهنگی قبلی با کارگروه تسهیل اجازه مسدود کردن حساب‌های بخش خصوصی را به دلیل بدهی ندارند؛ البته در کارگروه نیز منطقی و منصفانه تصمیم‌گیری خواهد شد.
نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت بررسی و رصد میزان تحقق مصوبات این کارگروه تأکید کرد و افزود: معتقدم باید مصوبات تا حصول کامل نتیجه پیگیری شود؛ در صورتی که مصوبه‌ای وجود داشته که عملیاتی شدن آن در شرایط فعلی غیرممکن است، می‌بایست آن را در جلسه کارگروه مجدداً مطرح و اصلاح کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی