[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حفظ کشور در مقابل انواع تهدیدها، روزنامه شیراز نوین

معاون امور سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور تأکید کرد:
حفظ کشور در مقابل انواع تهدیدها

لطیفی: در حوزه دفاعی در  حال حاضر، در اوج عزت و افتخار هستیم و در پدافند غیرعامل نیز باید کشور را در مقابل انواع تهدیدها حفظ کنیم

 سیده رقیه یحیوی- گروه خبر
معاون امور سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور در همایش ملی تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت، پیرامون انتظارات سازمان پدافند غیرعامل کشور از دانشگاه‌های علوم پزشکی، همچنین تهدیدات زیستی و اهداف پدافند زیستی در نظام سلامت سخن گفت. دکتر «علی محمد لطیفی» ضمن قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران این همایش ملی، بر تداوم برگزاری چنین برنامه‌های تأثیرگذاری تأکید کرد. او با اشاره به رشادت‌‌های شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه، عنوان کرد: امروزه اهداف دشمن در حوزه خلیج فارس به بن‌بست خورده است و کشور ایران از لحاظ پدافند غیرعامل، امکانات و تجهیزات در این زمینه، عملکردی مافوق تصور دشمنان دارد.
لطیفی افزود: اینگونه اقدامات ظالمانه، ماهیت واقعی و شیطانی دشمنان را آشکار کرده است. او تأکید کرد: باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم که بالاترین شکرگزاری، دفاع از انقلاب اسلامی است. معاون امور سلامت پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دفاع از انقلاب اسلامی دو بخش دارد، گفت: در حوزه دفاعی در حال حاضر، در اوج عزت و افتخار هستیم و در پدافند غیرعامل نیز باید کشور را در مقابل انواع تهدیدها حفظ کنیم. همایش ملی تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور آیت‌الله دکتر «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، دکتر «جعفر میعادفر» رئیس سازمان اورژانس کشور و رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت، دکتر «علی محمد لطیفی» معاون امور سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رؤسای دانشگاه‌های کلان منطقه پنج و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی