[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برپایی کرسی تلاوت قرآن در کانون‌های فرهنگی مساجد ، روزنامه شیراز نوین

حجت‌الاسلام امیدی با اشاره به برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، گفت: این محافل در راستای اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام «حسین امیدی» ضمن بیان این خبر گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی است که در راستای تحقق منویات معظم له، برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی از جمله برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون‌های مساجد کشور در حال برگزاری است. 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: در استان فارس نیز با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری و ارکان مساجد، پایگاه‌های قرآنی راه‌اندازی شده‌اند و در راستای اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان برجسته و ممتاز فارس و کشور برگزار می‌شود. وی خاطرنشان کرد: کرسی‌های تلاوت قرآن کریم تاکنون به همت کانون فرهنگی هنری حاج غلامحسین توانا با تلاوت مجلسی حجت‌الاسلام «صفی‌الله توفیق‌زاده» در حسینیه سیدالشهدا(ع) شهر صدرا، به همت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی با تلاوت مجلسی «رضا کارگر» در مسجد و حسینیه امام حسن عسکری(ع) شیراز و به همت کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم با تلاوت مجلسی «حسین پرندک» در مسجد امام جعفر صادق(ع) شیراز برگزار شده است. حجت‌الاسلام امیدی با اشاره به اجرای طرح «تلاوت نور» در مساجد استان فارس، یادآور شد: محافل انس با قرآن کریم، جلسات خانگی تلاوت قرآن همراه با تفسیر و ترجمه در کانون‌های مساجد استان به ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزار می‌شود. 
وی تأکید کرد: امید است با برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم زمینه پیوند محکم‌تر و انس بیش از پیش مردم با کلام وحی فراهم شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی