[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

وضعیت فیزیکی پروژه‌های عمرانی سلامت بررسی شد ، روزنامه شیراز نوین

آخرین وضعیت فیزیکی پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پردیس شهید دوران صدرا و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون آموزشی و هیئت همراه، بررسی شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه ضمن بازدید از ساختمان‌های در حال ساخت دانشکده تغذیه و علوم غذایی و دانشکده بهداشت، از تلاش بی‌وقفه تیم عمرانی قدردانی کرد و گفت: بهترین هدیه این تیم عمرانی به مردم به ویژه بیماران، تلاش در راستای سرعت بخشیدن به تکمیل و آماده‌سازی این پروژه‌هاست. دکتر «سیدوحید حسینی» با بازدید از بخش‌های مختلف این پروژه‌ها به بررسی روند ساخت و پیشرفت فیزیکی آنان پرداخت و دستورات لازم را پیرامون سرعت بخشیدن به روند تکمیل این پروژه‌ها صادر کرد. بازدید از بیمارستان در حال ساخت اعصاب و روان بوستان و بیمارستان در حال ساخت حضرت خاتم‌الانبیا(ص)، از دیگر بخش‌های برنامه رئیس دانشگاه و هیئت همراه بود.
«سالار خواجه‌پور» مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید، پیرامون روند ساخت این پروژه‌ها به رئیس دانشگاه توضیحاتی ارائه داد.
«افشین امینی» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،  «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه،  «سالار خواجه پور» مدیر طرح‌‌های عمرانی دانشگاه و «سید مجتبی میر ابراهیمی» مسئول مدیر اجرایی پردیس شهید دوران دانشگاه علوم پزشکی شیراز در صدرا، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه را همراهی 
می‌کردند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی