[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جوانمردی: بدون فرزندم به پاریس نمی‌روم و از دنیای ورزش خداحافظی می‌کنم، روزنامه شیراز نوین

ملی‌پوش تیم پاراتیراندازی کشورمان گفت: نمی‌توانم ریسک کنم؛ کودک ۵ماهه را تنها بگذارم و به مسابقات پاریس بروم.
به گزارش خبرگزاری فارس، ساره جوانمردی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲، اظهار داشت: این خبر را هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده‌ام که از دنیای ورزش خداحافظی می‌کنم، ولی زمانی که قرار شد به همراه فرزندم در مسابقات پاراآسیایی حاضر شوم، این قول را گرفتم که تا پاراالمپیک حمایت شوم با فرزندم، ولی چیزی که الان می‌بینم خلاف وعده و وعیدهاست.
وی افزود: فکر می‌کنم مجبور شوم با توجه به شرایطی که دارم خداحافظی کنم. اگر چنین اتفاقی بیفتد، طی چند روز آینده اعلام و برای تیم پاراتیراندازی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم. 
ملی پوش تیم پاراتیراندازی کشورمان گفت: در بازی‌های پاراآسیایی با وجود شرایط سختی که داشتم و تنها ۲ هفته تمرین کرده بودم، توانستم مدال نقره و سهمیه پاراالمپیک را بگیرم. خیلی دلم می‌خواهد به عنوان یک مادر قهرمان در آخرین پاراالمپیک با قدرت حاضر شوم، ولی اگر شرایط مناسب نباشد، ترجیح می‌دهم به فرزندم رسیدگی کنم. 
جوانمردی افزود: خواسته زیادی ندارم؛ فقط مسابقات تدارکاتی برایم در نظر گرفته شود و فرزندم هم همراهم باشد. چون خیلی کوچک است؛ نمی‌توانم ریسک کنم. کودک ۵ماهه را تنها بگذارم و به مسابقات بروم. این خواسته زیادی نیست از قهرمانی که با ۱۷ سال سابقه و ۵۴ مدال برون‌مرزی در دنیای قهرمانی دست و پنجه نرم می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد خوشحال می‌شوم دل مردم را شاد کنم و پرچم کشورم را به اهتزاز دربیاورم. اگر نه فکر می‌کنم ساره جوانمردی توانسته دِین خودش را به کشورش و این پرچم ادا کند. حتی اگر پاریس نرود هم چیز زیادی از دست نمی‌دهد. 
وی در خصوص اینکه حضور فرزندش در مسابقات هانگژو حتی مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و انتظار می‌رفت حمایت‌ها بیشتر شود، گفت: خودم این را درک می‌کنم که ورزش کشور ما از نظر بودجه شرایط خاصی دارد، ولی بودن آوش در کنار من خودش مستلزم هزینه است. هرچه بکاریم برداشت می‌کنیم. اگر بتوانم این شرایط خاص را داشته باشم و در کنارش یک مدال به مدال‌های کاروان ایران در پاریس اضافه کنم، ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. هنوز چیزی مشخص نیست. امیدوارم لطف وزارت ورزش و کمیته ملی پاراالمپیک شامل حال من شود تا بتوانم باز هم در میدان باشم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی