[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دفتر ارتباط مردمی تقویت شود، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: اکثر شکایت و نارضایتی مردم عدم راهنمایی شایسته و مناسب در سازمان‌هاست؛ لذا با استفاده از افراد مطلع، باتجربه و مسلط بر قوانین دستگاهی و بین‌دستگاهی، مردم را برای حل مشکل خود در کمترین زمان، از طریق تقویت دفاتر ارتباط با مردم، راهنمایی کنید. 
به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در ادامه بازدیدهای سرزده از ادارات استان، دیروز با حضور در سازمان جهاد کشاورزی استان، به صورت میدانی در جریان نحوه خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفت.
استاندار فارس در پایان این حضور سرزده ضمن تشکر از کارمندان دولت گفت: نیروی انسانی و پرسنلی دولت در هر سازمانی که هستند، مشکلاتی دارند؛ می‌دانیم و قابل‌توجه است. لذا دولت و مجلس در تلاش‌اند تا برخی موارد اصلاح شود و معیشت کارکنان را ارتقا ببخشند؛ گرچه بیش از این افزایش‌ها شایسته همکاران ماست.
ایمانیه از همکاران خودش در همه سازمان‌ها خواست علی‌رغم مشکلاتی که وجود دارد، رسم مسلمانی را به جا آورده و با هم‌نوع خود که گاهاً نیازمند خدماتی می‌شود، به نحوی برخورد و تعامل کنند که او نزدیک‌ترین فرد به وی قلمداد شود.
افزایش صبر و حوصله یکی دیگر از خواسته‌های محمدهادی ایمانیه از کارکنان دولتی بود.
نماینده عالی دولت در استان فارس در بخش دیگر سخنان خود از زحمات محوله مدیریتی جهاد کشاورزی قدردانی کرد و از مدیران خواست دفتر ارتباط با مردم توسعه و تقویت شود. وی در این زمینه تصریح کرد: اکثر شکایت و نارضایتی مردم عدم راهنمایی شایسته و مناسب در سازمان‌هاست؛ لذا با استفاده از افراد مطلع، باتجربه و مسلط بر قوانین دستگاهی و بین‌دستگاهی مردم را برای حل مشکل خود در کمترین زمان راهنمایی کنید.
استاندار فارس تقویت دفتر ارتباط با مردم را امری ضروری عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با تقویت این دفتر ارتباط مدیریت ارشد سازمان با مردم نیز بیشتر می‌شود و با راهنمایی‌هایی که صورت می‌گیرد، برای مردم ایجاد آرامش می‌کند.
دومین دستور استاندار فارس به مسئولان دستگاه‌های اجرایی برپایی هفتگی میز خدمت تخصصی در مجموعه مدیریتی خود بود.
ایمانیه در پاسخ به موضوع نوسانات قیمت به ویژه در حوزه مواد غذایی نیز گفت: نوسانات قیمت و افزایش برخی قیمت‌ها مسائل استانی نیست، اما همواره در جلسات تنظیم بازار سعی کرده‌ایم سامان‌دهی نسبتاً مناسبی در این زمینه داشته باشیم؛ همواره خود را با استان‌های بزرگ و کلان کشور مقایسه کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: رسانه ملی نیز کمک کند تا شرط ما که پایین بودن قیمت در فارس به نسبت سایر استان‌های مشابه است، محقق شود. انتظار دارم قیمت‌ها در مواد خوراکی به ویژه زیرمجموعه وزارت جهاد نسبت به استان‌های مشابه پایین‌تر باشد. از شهروندان نیز می‌خواهم در صورتی که قیمت محصولی در سایر استان‌های مشابه فارس، پایین‌تر بود، موضوع را به بازرسی استانداری منعکس نمایند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی