[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خیران سلامت راهگشای مردم دردمند هستند ، روزنامه شیراز نوین

نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و اعضای شورای عالی خیریه استان فارس، صبح دیروز در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست با تبریک ولادت حضرت امام محمدباقر(ع) و با قدردانی از اقدام خیران سلامت و عملکرد شورای عالی خیریه استان به پاس همکاری بیش از پیش با مجموعه دانشگاه گفت: اقدامات خیران دلسوز فارس در حوزه سلامت، به عنوان الگویی در کشور معرفی شده است.
او با اشاره به درخشش خیران حوزه سلامت فارس در کشور افزود: خیران در زمینه ساخت و تکمیل مراکز بهداشتی درمانی استان نقش اساسی ایفا می‌کنند و این امر از افتخارات دانشگاه و استان است.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با بیان توانمندی‌های بالای خیران استان فارس اظهار کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز قدردان تلاش بی‌وقفه خیران است و با توجه به توانمندی شیراز در حوزه پزشکی کشور و منطقه، خواستار همکاری بیش از پیش شورای عالی خیریه استان با دانشگاه در پیشبرد پروژه‌های اولویت‌دار سلامت هستیم. دکتر سید وحید حسینی افزود: با تلاش مسئولان دانشگاه از گذشته تاکنون و همراهی خیران سلامت، 25 درصد از خوابگاه‌های دانشجویان متأهل در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، به شیراز اختصاص دارد.
دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به پیشتازی خیران حوزه سلامت فارس در کشور، از عملکرد شورای عالی خیریه فارس تشکر کرد و تسهیل در ساخت خوابگاه 82واحدی متأهلی فاطمی در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) را از محورهای مهم این نشست هم‌اندیشی برشمرد. مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست به گزارشی از پیشرفت فیزیکی خوابگاه متأهلی فاطمی در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) و برنامه‌ریزی برای ساخت چندین خوابگاه دانشجویی دانشگاه، اعتبارات و پروژه‌های عمرانی سلامت پرداخت. دکتر «سالار خواجه‌پور» افزود: هم‌اکنون پروژه خوابگاه متأهلی فاطمی در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)، 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال 1404 به بهره‌برداری برسد. همچنین در این نشست اعضای شورالی عالی خیریه استان فارس، ضمن بیان دغدغه‌ها، چالش‌های موجود، پیشنهادات و دیدگاه‌ها در زمینه تسریع در پروژه‌های عمرانی دانشگاه به ویژه خوابگاه متأهلی، آمادگی بیش از پیش خود را در زمینه همکاری با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کردند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی